376

Кляпець, О.

Психологічний супровід вихователів інклюзивних груп [Текст] / О. Кляпець // Практичний психолог: дитячий садок — , 2019. - № 3 . — С. 34-37 —

УДК 376

Освіта. Дошкільна освіта Освіта. Інклюзивна освіта

професійний розвиток учителів

УДК 376

Читальний зал (бібліографія) [PER19050250]

Анотація:Інклюзивне навчання — складний та відповідальний процес. Він потребує віртуозної роботи усіх працівників ЗДО. Практичному психологу належить роль першої скрипки у цій педагогічній симфонії. Адже успішна взаємодія з дитиною з порушеннями психофізичного розвитку прямо залежить від готовності педагогів до неї, їхньої компетентності та стресостійкості. Ефективно організувати психологічний супровід вихователів можливо, якщо прислухатися до порад експерта.
У статті подано поради як грамотно та ефективно організувати психологічний супровід вихователів в умовах інклюзивної освіти. Окремо висвітлено специфіку індивідуальної та групової роботи з педагогами

Зміст: