37.016:51
Грицик, Т.
Прикладні задачі як засіб реалізації компетентнісного підходу в навчанні математики (5-6 класи) [Текст] : Наука - вчителю / Тетяна Грицик // Математика в рідній школі — , 2019. - № 7-8 (210). - Липень-серпень. — С. 18-22 — Бібліографія: С. 22.
УДК 37.016:51
Методика викладання математики
компетентнісно орієнтований підхід середня школа математична логіка розробка уроку математики методи прийоми техніки
УДК 37.016:51
Читальний зал (бібліографія) [PER19090018]
Анотація:У статті запропоновано методичні вказівки та поради щодо створення системи прикладних задач для учнів 5-6 класів як засобу реалізації компетентнісного підходу в навчанні математики. Розглянуто прикладні задаі для формування та розвитку здоров'язберігаючої, екологічної, економічної, математичної компетентностей учня. Виділено особливості системи прикладних задач у рамках реалізації компетентнісного підходу: відображення особистого досвіду учнів; окреслення прикладних проблем та установка на їх вирішення; спрямування на особистісний розвиток та набуття ключових компетентностей; формування умінь математичного моделювання та інші
Зміст: