378.4

Звєгинцова, М.

Копірайтинг та особливості його викладання майбутнім фахівцям у галузі соціальних комунікацій [Текст] / Марія Звєгинцова // Вісник книжкової палати — , 2019. - № 10(279). - Жовтень. — С. 20-24 — Бібліографія: С. 24.

УДК 378.4

Освіта. Вища освіта Освіта. Університети

комунікативна компетентність вища школа

УДК 378.4

Читальний зал (бібліографія) [PER19120073]

Анотація:Статтю присвячено особливостям викладання копірайтингу, загальним етапом курсу, концептуалізації його контенту. Потреба цілісного бачення рекламної й РR-стратегії просування, контекстуального мислення копірайтера та практичного використання теоретичних знань із суміжних курсів є базовими тезами статті. Три етапи умовного поділу курсу експлікують можливий спосіб формування саме такого концептуального мислення в майбутніх фахівців. І - етап - пошук ідей або нового погляду на унікальну торгову пропозицію, що відповідає потребам цільової аудіторії. ІІ-й етап - відображення унікальної пропозиції в імені, слогані й легенді бренда. ІІІ-й етап - технічна адаптація рекламних систем, підвищенню конверсії сайтів, написанню текстів-промоцій для блогів і соцмереж. У статті роботу копірайтера описано як системну діяльність, що охоплює не лише написання, а й ефективне просування рекламних текстів. Серед обов'язкових професійних рис копірайтера виокремлено здатність до контекстуального мислення, що передбачає контроль рекламной й загальномаркетинговой інформації на різних рівнях промоції товару чи послуги. Також до контекстуального мислення успішного копірайтера віднесено його мультифункціональність і професійну грамотність, тобто вміння працювати в будь-яких сегментах копірайтингу й за вільно перефокусовувати увагу з одного сегмента та інший

Зміст: