17

Полтавець, Ю.

Добрий день, шановний пане, або Як правильно вітатися й прощатися під час ділового спілкування [Текст] / Ю. Полтавець // Практика управління закладом освіти — , 2019. - № 12, грудень . — С. 31-33 —

УДК 17

Етика

ділове спілкування

УДК 17

Читальний зал (бібліографія) [PER19120136]

Анотація:Зранку ви написали листа у відділ освіти, опівдні — постачальнику, а під вечір — колезі, з якою були на семінарі минулого тижня. Етикетні формули звертання, вітання і прощання в усіх трьох випадках відрізнятимуться. Обираючи, пам’ятайте: ввічливість породжує і викликає ввічливість.

Вітатися, звертатися і прощатися можна по-різному. Але правильно це робити вміє не кожен. Майстерність полягає в тому, щоб влучно дібрати етикетні формули, зважаючи, хто адресат. Які саме і як це зробити — у статті

Зміст: