Тарасун, В. В.

Основи теорії і практики логодидактики [Електронний документ] : підручник для вищих навчальних закладів / В. В. Тарасун ; МОН України, Нац. пед. ун-т імені М. П. Драгоманова — Київ : «Каравела», 2017. — 316 с. —

978-996-222-3991-2

Електронний читальний зал

Примітки:У підручнику на рівні сучасної корекційної педагогіки і спеціальної психології висвітлено загальні питання логодидактики. Розкрито зміст сучасних моделей навчання, їхні принципи, форми і методи. Представлено традиційний і новітній методи оцінювання навчальних досягнень дітей дошкільного та молодшого шкільного віку, визначено провідні та основні причини труднощів у їхньому навчанні. Викладено зміст і методи інтенсифікації процесу навчання: розвиток сукцесивно-симультанних синтезів, формування навчальних здібностей, застосування нетрадиційних методів навчання писемного мовлення, урахування провідного когнітивного стилю дитини

Зміст:

Режим доступа:http://enpuir.npu.edu.ua/handle/123456789/23345