339.138:338.48](075.8)

З-12

Забалдина, Ю. Б.

Маркетинг туристичного підприємства [Текст] : навч. посіб. / Ю. Б. Забалдина ; Федерація профспілок України, Інститут туризму . — Київ : Музична Україна, 2002. — 196 с; 84х108/16. — Бібліогр.: с. 192-194. - 500 прим.

966-7849-03-1

УДК 339.138:338.48](075.8)

УДК 339.138:338.48](075.8)

Абонемент. Навчальна література [AN22050014]

Примітки:Навчальний посібник "Маркетинг туристичного підприємства" являє собою спробу конкретизації виробничих і збутових технологій туристичного підприємства з точки зору теоретичних засад концепції маркетингу.
Для студенів туристичних спеціальностей, слухачів курсів підвищення кваліфікації, підприємств туристичної галузі

Зміст: