159.928:316.61](072)

А 66

Андросович, К. А.

Профілактика деструктивної соціалізації обдарованих старшокласників в інтернет-середовищі [Текст] : метод. рекомендації / К. А. Андросович, Л. І. Ткаченко ; НАПН України, Інститут обдарованої дитини. . — Київ : Інститут обдарованої дитини НАПН України, 2018. — 40 с; 60х84 1/16. — Бібліогр.: с. 33-39. - 300 пр.

978-966-2633-91-7

УДК 159.928:316.61](072)

Мережа Internet Соціальна робота. Соціальна психологія

обдаровані діти соціалізація

УДК 159.928:316.61](072)

Абонемент. Навчальна література [ML19040328]Абонемент. Навчальна література [ML19040329]Абонемент. Навчальна література [ML19040330]Абонемент. Навчальна література [ML19040331]Читальний зал [ML19040327]

Анотація:У методичних рекомендаціях авторами досліджено позитивні та негативні чинники впливу інтернету на соціалізацію обдарованих учнів; розкрито моделі поведінки користувачів мережі інтернет та обґрунтовано теоретичну модель профілактики деструктивних проявів інтернет-соціалізації обдарованих учнів.
Розкрито поняття «безпечна поведінка обдарованих старшокласників у мережі інтернет», яке охоплює пізнавальний, вчинковий і мотиваційно-рефлексивний компоненти. автори зазначають, що процес формування у школярів безпечної поведінки в інтернет-мережі відбувається під впливом різнома-нітних факторів на індивідуальному, сімейному, суспільному рівнях, рівні най-ближчого оточення (рівень однолітків, рівень освітньої установи).
Запропоновано систему соціально-педагогічних умов, що забезпечує профілактику безпечної соціалізації обдарованої молоді в Інтернет-середовищі.
Методичні рекомендації призначено для науковців, педагогів, практич-них психологів освітніх установ, соціальних служб, студентів закладів вищої освіти.

Примітки:Затверджено до друку Вченою радою Інституту обдарованої дитини НАПНУкраїни
(протокол № 5 від 30.05.2018 року)

Зміст:Інтернет як фактор деструктивної соціалізації обдарованих старшокласниківФормування безпечної соціалізації обдарованих старшокласників в Інтернет-мережіМодель профілактики деструктивних проявів Інтернет-соціалізації обдарованих учнівРекомендації учасникам освітнього процесу щодо формування безпечної соціалізації в Інтернет-мережі