37.015.3:159.928

К 18

Камишин, В. В.

Методи і моделі управління розвитком академічної обдарованності [Текст] : монографія / В. В. Камишин, О. М. Рева ; НАПН України, Ін-т обдарованої дитини. . — Київ : Ін-т обдарованої дитини НАПН України, 2018. — 266 с; 60х84 1/16. — Бібліогр.: с. 226-265. - 300 пр.

978-966-2633-98-6

УДК 37.015.3:159.928

Освіта

обдаровані діти оцінювання якості знань особистісно орієнтоване навчання

УДК 37.015.3:159.928

Абонемент. Навчальна література [ML19040349]Абонемент. Навчальна література [ML19040350]Абонемент. Навчальна література [ML19040351]Абонемент. Навчальна література [ML19040352]Читальний зал [ML19040348]

Анотація:Монографія присвячена розвיязанню актуальних питань управління розвитком академічної обдарованості тих, хто навчається, з огляду на кваліметричні показники закономірностей прийняття рішень учасникам навчально-виховного процесу в умовах впливу ризику стохастичного і нестохастичного характеру. Обґрунтовано методологію та досліджено закономірності вияву основних навчальних домінант як головних чинників мотивації на досягнення успіху / запобігання невдач, а також рівнів домагань як основних системоутворювальних чинників тих, хто навчається, що найкращим чином характеризують адекватність їх самооцінки. Запропоновано низку субмоделей здійснення кваліметрії в процесі розвитку академічної обдарованості старшокласників та оцінено їх ефективність. Монографія може бути корисною для науково-педагогічних пацівників, аспірантів, докторантів, фахівців,які займаються управлінням освітньою діяльністю, а також може бути корисною для методичного забезпечення курсів підвищення кваліфікації педагогічних працівників навчальних закладів.

Примітки:Рекомендовано до друку Вченою радою Інституту обдарованої дитини НАПН України
(Протокол № 11 від 30 листопада 2016 року)

Зміст:Розділ 1. Теоретичні основи кваліметрії в управлінні навчально-виховим процесомРозділ 2. Методологічні засади системно-інформаційної кваліметрії в управлінні навчально-виховним процесомРозділ 3. Застосування нечітких кваліметрічних моделей Розділ 4. Методологія побудови та використання кваліметрічних мотиваційних моделей в управлінні навчально-виховним пррцесом