К 63
Компанець, Н. М.
Моделювання індивідуального розвитку дитини з особливими потребами в умовах інклюзивного ДНЗ [Текст] : навч.-метод. посіб. / Н. М. Компанець, І. В. Луценко ; Нац. академія пед. наук. України. Ін-т спеціальної педагогіки. . — Київ : ФОП Симоненко О. І., 2018. — 40 с; 60х84/16. — Бібліогр. в кінці кожного розд. - 100 пр.
978-966-97877-4-3
УДК 376(075.8)
Освіта. Інклюзивна освіта особливі освітні потребиУДК 376(075.8)
Читальний зал [ML19050127]
Анотація:У посібнику представлена модель індивідуального розвитку дітей з особливими освітніми потребами в умовах інклюзивного освітнього простору ЗДО. Розглядаються загальні підходи і основні поняття «індивідуальний освітній маршрут», основні підходи до моделювання психолого-педагогічного супроводу в умовах реалізації інклюзивної практики в закладі дошкільної освіти. Запропоновано технологію створення індивідуального освітнього маршруту дитини з ООП дошкільного віку в умовах ікнлюзивної групи закладу дошкільної освіти. Посібник адресовано фахівцям команди психолого-педагогічного супроводу: педагогампсихологам, логопедам, дефектолога, соціальним педагогам, асистентам вихователя і дитини, фахівцям і керівникам закладів дошкільної освіти, які реалізують інклюзивну практику, а також батькам дітей з ООП Посібник може бути використано як навчально-методичний для підготовки бакалаврів і магістрів за напрямом «Психолого-педагогічна освіта», в системі підвищення кваліфікації та професійної перепідготовки фахівців в області інклюзивної та спеціальної освіти.
Примітки:Рекомендовано комісією зі спеціальної педагогіки Науково-методичної ради з питань освіти Міністерства освіти і науки, молоді та спорту України (протокол № 22/1/12-Г-265 від 18 травня 2018 року)
Зміст: