К 56
Коваль, Л. В.
Організаційно-методичний супровід дитини з особливими освітніми потребами в умовах інклюзивного ДНЗ [Текст] : навч.-метод. посіб. / Л. В. Коваль, Н. М. Компанець, І. В. Луценко ; НАПН України, Ін-т спеціальної педагогіки. . — Київ : ФОП Симоненко О. І., 2018. — 100 с; 60х84/16. — 100 пр.
978-966-97877-5-0
УДК 376(075.8)
Освіта. Інклюзивна освіта Освіта. Дошкільна освіта особливі освітні потреби особи з обмеженими можливостямиУДК 376(075.8)
Читальний зал [ML19050141]
Анотація:У посібнику розглянуто організацію психолого-педагогічного супроводу дитини з особливими освітніми потребами у інклюзивному закладі дошкільної освіти. Із запровадженням інклюзивного навчання в Україні розробка моделей психологопедагогічного супроводу дітей з особливими освітніми потребами в умовах інклюзивного навчання визначена як один із пріоритетний напрямів. У матеріалах посібника визначено основні аспекти діяльності спеціалістів у рамках участі у команді психолого-педагогічного супроводу (практичних психологів, дефектологів, логопедів, соціальних педагогів тощо) щодо соціального і психологічного супроводу освітнього процесу дитини дошкільного віку з ООП.
Примітки:Рекомендовано комісією зі спеціальної педагогіки Науково-методичної ради з питань освіти Міністерства освіти і науки, молоді та спорту України (протокол № 22.1/12-Г-266 від 18 травня 2018 року)
Зміст: