37.015.31:004](07)

У 67

Упровадження STEM-освіти в умовах інтеграції формальної і неформальної освіти обдарованих учнів [Текст] : метод. рек. / [Н. І. Поліхун та ін.] ; Нац. акад. пед. наук України, Ін-т обдар. дитини. . — Київ : Ін-т обдар. дитини, 2019. — 80 с. : рис., табл; 60х84 1/16. — Бібліогр.: с. 63-64. - 300 пр.

978-617-7734-14-6

УДК 37.015.31:004](07)

STEM-освіта обдаровані діти проектне навчання

УДК 37.015.31:004](07)

Абонемент. Навчальна література [ML20070017]Абонемент. Навчальна література [ML20070016]Абонемент. Навчальна література [ML20070015]Абонемент. Навчальна література [ML20070014]Читальний зал [ML20070013]

Анотація:Інноваційні процеси суспільно-економічного розвитку та зростаючий попит на фахівців високотехнологічних галузей, які здатні до комплексної наукової та інженерної діяльності, сприяли формуванню та розвитку освітнього напряму STEM, що став педагогічною інновацією ХХІ століття.
Автори визначають та окреслюють особливості, теоретичні та практичні аспекти з упровадження
STEM-освіти в Україні. У виданні запропоновано моделі інтеграції формальної та неформальної освіти, передусім, для обдарованих учнів, які в майбутньому можуть стати основою трансформаційних
процесів для освіти загалом. Акцентовано на використанні наукового методу й інженерного дизайну
в конструюванні навчальних заходів STEM, розкрито особливості освітнього STEM-середовища, запропоновано методичні підходи до організації STEM-проєктів, продемонстровано їх застосування на
конкретних прикладах.
Посібник спрямовано на формування більш глибокого розуміння новітніх тенденцій в освіті, які
покликані підготувати нове покоління до вимог сучасної економіки. Видання призначено для вчителів, викладачів, методистів, студентів закладів вищої освіти та всіх зацікавлених цим питанням осіб.

Примітки:Рекомендовано до друку Вченою радою інституту обдарованої дитини
(протокол № 11 від 2 жовтня 2019 р.)

Зміст: