Перегляд зібрання за групою - Автори Лесіна, Т.

Перейти до: 0-9 A B C D E F G H I J K L M N O P Q R S T U V W X Y Z
або ж введіть декілька перших літер:  
Результати 1 до 9 із 9
Дата випускуНазваАвтор(и)
2017Витоки ідеї передшкільної освіти у повоєнний період вітчизняної історії ХХ ст.Лесіна, Т.; Lesina, Т.
2019Вони змінили історію (125 вихідців із Південної Бессарабії)Циганенко, Л.; Мустяце, С.; Tsyganenko, L.; Musteata, S.; Березовська, В.; Гончарова, Н.; Дізанова, А.; Дзіковська, Л.; Дроздов, В.; Калчев, К.; Кічук, Н.; Колесник, Ю.; Кольцун, Н.; Ксенофонтов, І.; Лесіна, Т.; Майданевич, С.; Морошан, Я.; Норок, Л.; Огнєв, І.; Олейнікова, Г.; Татаринов, І.; Урсу, В.; Чорна, Л.; Шишкіна, Р.; Щетиніна, С.
2018Деякі педагогічні технології підготовки майбутнього вихователя до соціального розвитку дошкільників з особливими освітніми потребамиЛесіна, Т.
2020Наука і освіта українського Придунав’я: виміри, виклики, перспективиЦиганенко, Л.; Колесников, А.; Лебеденко, Н.; Райбедюк, Г.; Рева-Лєвшакова, Л.; Тичина, А.; Шевчук, Т.; Ярмоленко, М.; Біла, О.; Герганов, Л.; Захарченко, В.; Кічук, Н.; Кічук, Я.; Куліненко, Л.; Лебеденко, О.; Лесіна, Т.; Макарчук, Н.; Меркулов, М.; Смирнова, І.; Чимшир, В.
2016Обдарована дитина дошкільного віку у параметрах сучасних психолого-педагогічних дослідженьЛесіна, Т.
2021Проєктна анімаційна діяльність як метод стимулування просоціальної активності особистостіЛесіна, Т.
2017Розвиток креативності майбутнього вихователя дошкільного навчального закладу – передумова його здатності до педагогічних інноваційЛесіна, Т.
2017Соціальне здоров’я особистості на етапі дошкільного дитинства: до постановки проблемиЛесіна, Т.
2021Стимулювання просоціальної активності особистості засобами соціокультурної анімаціїЛесіна, Т.; Lesina, T.