Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://hdl.handle.net/123456789/531
Назва: Витоки ідеї передшкільної освіти у повоєнний період вітчизняної історії ХХ ст.
Інші назви: Origins of preschool education idea in the postwar period of national history XX century
Автори: Лесіна, Т.
Lesina, Т.
Ключові слова: preschool education
senior preschooler
social skills
preschooler’s social health
preschool social competence
Дата публікації: 2017
Видавництво: Ізмаїл : РВВ ІДГУ; "СМИЛ"
Бібліографічний опис: Лесіна Т. Витоки ідеї передшкільної освіти у повоєнний період вітчизняної історії ХХ ст. / Т. Лесіна // ІІІ Дунайські наукові читання: Голод 1946-1947 рр.: історичні, філософсько-психологічні та педагогічні аспекти : Матеріали міжнародної науково-практичної конференції (18-19 травня, 2017 року.) – Ізмаїл : РВВ ІДГУ; «СМИЛ», 2017. – С. 139-142.
Короткий огляд (реферат): The article presents the main ideas of pedagogues of postwar period (S. Rusova, V. Sukhomlinsky, K. Ushinsky) on the content and value preschool education in Ukraine, analyzes the role of educator in enriching social health of preschool children.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://hdl.handle.net/123456789/531
Розташовується у зібраннях:Матеріали конференцій

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Лесіна.pdf138.78 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.