Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://hdl.handle.net/123456789/1003
Назва: Модель моніторингу системи сервісу на сучасних підприємствах (на прикладі ПрАТ «Фрістайл»)
Автори: Сорока, Л.
Усатенко, О.
Дата публікації: 2019
Видавництво: Ізмаїл : РВВ ІДГУ
Бібліографічний опис: Сорока Л. Модель моніторингу системи сервісу на сучасних підприємствах (на прикладі ПрАТ «Фрістайл») / Л. Сорока, О. Усатенко // V Дунайські наукові читання «Інформаційне суспільство ХХІ століття: взаємодія науки, освіти та бізнесу» : Матеріали міжнародної науково-практичної конференції (27 вересня 2019 року). – Ізмаїл : РВВ ІДГУ, 2019. – С. 93-96.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://hdl.handle.net/123456789/1003
Розташовується у зібраннях:Матеріали конференцій

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Сорока_Л_Усатенко_О_конф_Дунайські_читання_5.pdfМодель моніторингу системи сервісу на сучасних підприємствах (на прикладі ПрАТ «Фрістайл»)516.22 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.