Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://hdl.handle.net/123456789/1038
Назва: Оптимізація діяльності маркетингової служби підприємства в умовах економічної кризи
Автори: Метіль, Т.
Станчева, М.
Ключові слова: оптимізація
маркетинг
підприємство
економічна криза
служба маркетингу
Optimization
marketing
enterprise
economic crisis
marketing service
Дата публікації: 2019
Видавництво: Ізмаїл : РВВ ІДГУ
Бібліографічний опис: Метіль Т. Оптимізація діяльності маркетингової служби підприємства в умовах економічної кризи / Т. Метіль, М. Станчева // Освіта, економіка управління: сучасний стан та інновації : збірник наукових праць. – Ізмаїл : РВВ ІДГУ, 2019. – Вип. 3. – С. 85-90.
Серія/номер: ;Вип. 3
Короткий огляд (реферат): У статті розглянуто діяльність маркетингової служби підприємства в умовах кризи. Визначено функції маркетингу для підприємства, його інструменти та дії, які допоможуть оптимізувати діяльність маркетингової служби для виходу з кризи. Особливу увагу потрібно зосередити на бюджеті підприємства та його резервному фонді, також стратегічних та тактичних планів розвитку.
Опис: The article deals with the activity of enterprise marketing service in a crisis. Identified marketing features for the enterprise, its tools and actions that will help optimize the marketing service to overcome the crisis. Particular attention should be paid to the enterprise budget and its reserve fund, as well as strategic and tactical development plans.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://hdl.handle.net/123456789/1038
Розташовується у зібраннях:Освіта, економіка управління: сучасний стан та інновації

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Метіль_Т_Станчева_М_Освіта,_економіка_управління_Випуск_3.pdfОптимізація діяльності маркетингової служби підприємства в умовах економічної кризи783.86 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.