Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://hdl.handle.net/123456789/1118
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorКулинич, Г.-
dc.contributor.authorKulinich, G.-
dc.date.accessioned2020-04-10T10:08:23Z-
dc.date.available2020-04-10T10:08:23Z-
dc.date.issued2020-
dc.identifier.citationКулинич Г. Теорії навчання іноземної мови та їх вплив на індивідуалізацію освітнього процесу / Г. Кулинич // Text et culture : збірник наукових праць. – Ізмаїл : РВВ ІДГУ, 2020. – Вип. 5. – С. 29-32.uk_UA
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/123456789/1118-
dc.publisherІзмаїл : РВВ ІДГУuk_UA
dc.relation.ispartofseriesВип. 5;-
dc.titleТеорії навчання іноземної мови та їх вплив на індивідуалізацію освітнього процесуuk_UA
dc.title.alternativeForeign language learning theories and their impact on the individualization of the educational processuk_UA
dc.typeArticleuk_UA
Розташовується у зібраннях:Text et culture

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Кулинич_Г_Text-et-culture-5.pdfТеорії навчання іноземної мови та їх вплив на індивідуалізацію освітнього процесу449.15 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.