Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://hdl.handle.net/123456789/1118
Назва: Теорії навчання іноземної мови та їх вплив на індивідуалізацію освітнього процесу
Інші назви: Foreign language learning theories and their impact on the individualization of the educational process
Автори: Кулинич, Г.
Kulinich, G.
Дата публікації: 2020
Видавництво: Ізмаїл : РВВ ІДГУ
Бібліографічний опис: Кулинич Г. Теорії навчання іноземної мови та їх вплив на індивідуалізацію освітнього процесу / Г. Кулинич // Text et culture : збірник наукових праць. – Ізмаїл : РВВ ІДГУ, 2020. – Вип. 5. – С. 29-32.
Серія/номер: Вип. 5;
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://hdl.handle.net/123456789/1118
Розташовується у зібраннях:Text et culture

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Кулинич_Г_Text-et-culture-5.pdfТеорії навчання іноземної мови та їх вплив на індивідуалізацію освітнього процесу449.15 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.