Skip navigation
Головна сторінка
Перегляд
Фонди та зібрання
Перегляд матеріалів за:
Дати випуску
Автори
Заголовки
Теми
Довідка
Вхід:
Мій архів матеріалів
Оновлення на e-mail
Обліковий запис
DSpace
JSPUI
DSpace зберігає і дозволяє легкий і відкритий доступ до всіх видів цифрового контенту, включаючи текст, зображення, анімовані зображення, MPEG і набори даних
Дізнатися більше
DSpace at Izmail State University of Humanities
Пошук
Пошук:
Весь архів електронних ресурсів
Наукові роботи студентів
Кваліфікаційні роботи
запит
Поточні фільтри:
Назва
Автор
Тема
за датою випуску
Дорівнює
Містить
ID
Не дорівнює
Не містить
Не ID
Назва
Автор
Тема
за датою випуску
Дорівнює
Містить
ID
Не дорівнює
Не містить
Не ID
Назва
Автор
Тема
за датою випуску
Дорівнює
Містить
ID
Не дорівнює
Не містить
Не ID
Назва
Автор
Тема
за датою випуску
Дорівнює
Містить
ID
Не дорівнює
Не містить
Не ID
Назва
Автор
Тема
за датою випуску
Дорівнює
Містить
ID
Не дорівнює
Не містить
Не ID
Почати новий пошук
Додати фільтри:
Використовуйте фільтри для уточнення результатів пошуку.
Назва
Автор
Тема
за датою випуску
Дорівнює
Містить
ID
Не дорівнює
Не містить
Не ID
Результати 1-3 зі 3.
назад
1
далі
Знайдені матеріали:
Дата випуску
Назва
Автор(и)
24-січ-2022
Соціально-педагогічні умови організації навчально-пізнавальної діяльності учнів на уроках фізичної культури
Железко, Володимир Андрійович
;
Zhelezko, Volodymyr
25-січ-2022
Особливості колового тренування при комплексному формуванні фізичних якостей підлітків на уроках фізичної культури
Вєхова, Юлія Сергіївна
;
Vekhova, Julia
25-січ-2022
Специфіка педагогічного супроводу вчителем фізичної культури фізично обдарованих дітей молодшого шкільного віку
Надвоцька, Майя Василівна
;
Nadvotskа, Maya
Перегляд
Автор
1
Nadvotskа, Maya
1
Vekhova, Julia
1
Zhelezko, Volodymyr
1
Вєхова, Юлія Сергіївна
1
Железко, Володимир Андрійович
1
Надвоцька, Майя Василівна
Тема
3
pedagogical process
3
фізичне виховання
2
socio-pedagogical conditions
2
соціально-педагогічні умови
1
circuit training
1
extracurricular activities
1
health
1
health-preserving measures
1
individual approach
1
pedagogical support
.
далі >