Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://hdl.handle.net/123456789/1126
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorЧетверікова, О.-
dc.contributor.authorChetverikova, О.-
dc.date.accessioned2020-04-15T07:57:31Z-
dc.date.available2020-04-15T07:57:31Z-
dc.date.issued2020-
dc.identifier.citationЧетверікова О. Рекламний медіа текст як віддзеркалення англомовних національно-культурних маркерів / О. Четверікова // Text et culture : збірник наукових праць. – Ізмаїл : РВВ ІДГУ, 2020. – Вип. 5. – С. 69-73.uk_UA
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/123456789/1126-
dc.publisherІзмаїл : РВВ ІДГУuk_UA
dc.relation.ispartofseriesВип. 5;-
dc.titleРекламний медіа текст як віддзеркалення англомовних національно-культурних маркерівuk_UA
dc.title.alternativeAdvertising Media Text as the Reflection of English National Cultural Markersuk_UA
dc.typeArticleuk_UA
Розташовується у зібраннях:Text et culture

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Четверікова_О_Text-et-culture-5.pdfРекламний медіа текст як віддзеркалення англомовних національно-культурних маркерів588.65 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.