Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://hdl.handle.net/123456789/1134
Назва: Структура прямого и сопутствующего эффекта роста объемов товарной продукции на пищевых предприятиях
Інші назви: Structure of direct and concomitant effect of growth of volumes of commodity production in food enterprises
Автори: Пармакли, Д.
Сорока, Л.
Parmacli, D.
Soroka, L.
Ключові слова: обсяг товарної продукції
собівартість
постійні й змінні витрати
ціна реалізації
прибуток
рівень рентабельності
прямий і супутній ефект
sales volume
cost of production
fixed and variable costs
sales price
revenue
profitability level
direct and indirect effect
объем товарной продукции
себестоимость
постоянные и переменные затраты
цена реализации
прибыль
уровень рентабельности
прямой и сопутствующий эффект
Дата публікації: 2019
Бібліографічний опис: Пармакли Д. Структура прямого и сопутствующего эффекта роста объемов товарной продукции на пищевых предприятиях / Д. Пармакли, Л. Сорока // Agricultural and Resource Economics: International Scientific E-Journal : Електронне наукове фахове видання. – Kharkiv, 2019. – Vol. 5. No 3. – P. 106-117.
Короткий огляд (реферат): Проведені дослідження показали, що ефективність упровадження інноваційних розробок на підприємствах, зорієнтованих на підвищення обсягів товарної продукції, залежать не тільки від розмірів приросту обсягів реалізації, зниження їх собівартості й зростання цін, але й від вихідного стану виробництва, вираженого у співвідношенні постійних та змінних витрат і сформованого рівня рентабельності продукції. Перевищення ефекту, викликаного зниженням собівартості продукції, над ефектом зростання обсягів реалізованого товару забезпечує та інноваційна розробка, яку за інших рівних умов упроваджують на підприємствах, що мають більш високі показники частки постійних витрат, а рентабельність продукції нижчу. Одержані результати дослідження виконані авторами вперше на основі прикладів діяльності конкретного підприємства харчової промисловості.
Опис: The conducted research demonstrated that the efficiency of implementation of innovative developments at industrial enterprises which are directed towards an increase in sales volumes depend not only on marginal output volume, a decrease in the cost of production and an increase in sales prices, but also on an initial state of production expressed via a ratio of fixed costs to variable costs and a resulting level of production profitability accordingly. A higher economic effect is provided by an innovative development which – all else equal – is implemented on enterprises that have a higher share of fixed costs in the total structure and a lower output profitability respectively. The obtained research results are performed by the authors for a first time based on examples of a specific food processing enterprise.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://hdl.handle.net/123456789/1134
Розташовується у зібраннях:Наукові статті

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Пармакли_Д._Сорока_Л.М._9_ARE_2019.pdfСтруктура прямого и сопутствующего эффекта роста объемов товарной продукции на пищевых предприятиях694.67 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.