Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://hdl.handle.net/123456789/1174
Назва: Професійне самовдосконалення психологів в системі післядипломної освіти
Інші назви: Professional self-education of physiologists in the postgraduate education system
Автори: Васильєва, О.А.
Vasylieva, O.
Ключові слова: самовдосконалення
самопізнання
саморозвиток
професіогенез
практичний психолог
self-improvement
self-knowledge
self-development
occupational genesis
practical psychologist
Дата публікації: 2019
Видавництво: К. : Гнозис
Бібліографічний опис: Васильєва О.А. Професійне самовдосконалення психологів у системі післядипломної освіти / О.А. Васильєва // Директор школи, ліцею, гімназії : Всеукраїнський науково-практичний журнал. – К. : Гнозис, 2019. – Спеціальний тематичний випуск «Вища освіта України у контексті інтеграції до європейського освітнього простору». – №4 . – Кн. 2. – Том ІII (85). – С. 21-31.
Короткий огляд (реферат): В статті описано уявлення про феномен самовдосконалення в сучасних психологічних дослідженнях. Доведено, що професійне самовдосконалення це свідомий, цілеспрямований процес підвищення рівня власної компетенції, розвитку професійно значимих якостей у відповідності з зовнішніми соціальними вимогами, умовами професійної діяльності і особистою програмою розвитку. Охарактеризовано суб’єктивні й об’єктивні фактори професійного становлення. Конкретизовано умови професійного самовдосконалення, акцентується увага на необхідності забезпечення позитивної мотивації як умови стимулювання професійного самовдосконалення практичного психолога. Описана специфіка професійного самовдосконалення практичного психолога. Виокремлено основні напрямки керівництва цим процесом. Визначена мета професійного самовдосконалення. Зазначено, що професійне самовдосконалення здійснюється у двох формах – самоосвіти і самовиховання. Вони передбачають активну, цілеспрямовану діяльність психолога щодо систематичного формування і розвитку позитивних і усуненню негативних якостей особистості, вдосконалення професійних знань, умінь і навичок для досягнення бажаного рівня компетентності.
Опис: The article describes ideas about the phenomenon of self-improvement in modern psychological research. It is proved that professional self-improvement is a conscious, focused process of increasing the level of the own competence, developing professionally significant qualities in accordance with external social requirements, conditions of professional activity and a personal development program. The subjective and objective factors of professional becoming were characterized. The conditions of professional self-improvement are specified. Special attention was paid to the need to ensure positive motivation as a condition for stimulating professional practical psychologist’s self-improvement. The specifics of practical psychologist’s professional self-improvement wad described. The main directions of managing this process were highlighted. The purpose of professional self-improvement is defined. It is noted that professional self-improvement is carried out in two forms auch as self-education and self-improvement. These forms call for an active, purposeful activity of psychologist aimed for the systematic formation and development of positive and the elimination of negative personality traits, the improvement of professional knowledge, skills and abilities to achieve the desired level of competence.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://hdl.handle.net/123456789/1174
Розташовується у зібраннях:Наукові статті

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Васильєва_О.А._Професійне_самовдосконалення_психологів_у_системі_післядипломної_освіти.pdfПрофесійне самовдосконалення психологів у системі післядипломної освіти321.6 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.