Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://hdl.handle.net/123456789/1219
Назва: Розвиток критичного та творчого мислення студентів ВНЗ в умовах педагогічної взаємодії
Інші назви: Development of critical and creative thinking of university students in conditions of pedagogical interaction
Rozwój krytycznego i kreatywnego myślenia studentów uczelni w warunkach interakcji pedagogicznej
Развитие критического и творчес- кого мышления студентов вузов в условиях педагогическо- го взаимодействия
Автори: Драгієва, Л.В.
Dragieva, L.
Drahijewa, L.
Драгиева, Л.
Ключові слова: критичне мислення
вища освіта
педагогічна взаємодія
critical thinking
higher education
pedagogical interaction
myślenie krytyczne
szkolnictwo wyższe
interakcja pedagogiczna
критическое мышление
высшее образование
педагогическое взаимодействие
Дата публікації: 2019
Видавництво: Kyiv : East European Institute of Psychology
Бібліографічний опис: Драгієва Л.В. Розвиток критичного та творчого мислення студентів ВНЗ в умовах педагогічної взаємодії / Л.В. Драгієва // European Humanities Studies: State and Society / EUROPEJSKIE STUDIA HUMANISTYCZNE: Państwo i Społeczeństwo. – Poland-Ukraine : East European Institute of Psychology, 2019. – Issue 1 (II). – Р. 228-245.
Короткий огляд (реферат): Статтю присвячено питанням формування критичного мислення як нового підходу формування компетенцій майбутнього фахівця в умовах педагогічної взаємодії. Описані недоліки та негативні явища сучасної системи вищої освіти. Вивчені передумови необхідності формування критичного мислення у студентів. Відокремлені якості особистості, якими повинен володіти студент вузу в сучасних умовах; специфічні компетенції, які формується у вищій школі. Проаналізовано сучасне розуміння критичного мислення. Охарактеризоване критичне мислення як мислення соціальне; досліджені фактори вміння студентів працювати в команді в процесі педагогічної взаємодії. Розроблена модель формування критичного мислення студентів вузу в умовах педагогічної взаємодії.
Опис: The article is devoted to the formation of critical thinking as a new approach to the formation of competences of the future specialist in the conditions of pedagogical interaction. Described the shortcomings and negative phenomena of the modern system of higher education. The prerequisites for the formation of critical thinking in students are studied. The personality traits that a university student should have in modern conditions are highlighted; specific competencies that are formed in higher education. Analyzed the modern understanding of critical thinking. Critical thinking is characterized as social thinking; factors of students' ability to work in a team in the process of pedagogical interaction are investigated. A model for the formation of the critical thinking of university students in terms of pedagogical interaction has been developed.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://hdl.handle.net/123456789/1219
Розташовується у зібраннях:Наукові статті

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Драгієва_Л_EUROPEJSKIE_STUDIA_HUMANISTYCZNE_2019.pdfРозвиток критичного та творчого мислення студентів ВНЗ в умовах педагогічної взаємодії507.75 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.