Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://hdl.handle.net/123456789/1221
Назва: Практико-ориентированный подход к формированию творческого потенциала будущих преподавателей технологий
Інші назви: Praktiko-focused approach to formation of creative potential of future teachers of technologies
Автори: Драгиева, Л.В.
Драгієва, Л.
Ключові слова: творчий потенціал
практико-орієнтований підхід
творча особистість
навчальна та інформаційна діяльність
the creative potential
the praktiko-focused approach
the creative person
educational and informative activity
Дата публікації: 2013
Видавництво: Прага, Чешская Республика : WORLD PRESS s.r.o.
Бібліографічний опис: Драгиева Л.В. Практико-ориентированный подход к формированию творческого потенциала будущих преподавателей технологий / Л.В. Драгиева // Образование: традиции и инновации : мат. междунар. науч.-практ. конф. (27 декабря 2012 года) / отв. ред. Уварина Н. В. – Прага : WORLD PRESS s.r.o., 2013. – С. 151-156.
Короткий огляд (реферат): The article discusses the features of a practice-oriented approach to the formation of the creative potential of future technology teachers and ways to improve the effectiveness of training for this course
Опис: У статті розглянуто особливості практико-орієнтованого підходу до формування творчого потенціалу майбутніх викладачів технологій та шляхи підвищення ефективності підготовки фахівців з даного курсу
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://hdl.handle.net/123456789/1221
Розташовується у зібраннях:Наукові статті

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Драгиева_Л_Прага_2013.pdfПрактико-ориентированный подход к формированию творческого потенциала будущих преподавателей технологий219.87 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.