Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
http://hdl.handle.net/123456789/123
Назва: | Кічук Н.В. Запрограмованість результатів вищої освіти особистості як педагогічний сенс болонського реформування |
Автори: | Кічук, Н.В. |
Дата публікації: | 2010 |
Видавництво: | Ізмаїл : РВВ ІДГУ |
Бібліографічний опис: | Кічук Н.В. Запрограмованість результатів вищої освіти особистості як педагогічний сенс болонського реформування // Науковий вісник Ізмаїльського державного гуманітарного університету : Історичні науки. Педагогічні науки. Філологічні науки : збірник наукових праць. – Ізмаїл : РВВ ІДГУ, 2010. – Вип. 28. – С. 30-42. |
Серія/номер: | Історичні науки. Педагогічні науки. Філологічні науки;28 |
Короткий огляд (реферат): | В статье на основе систематизации современных научных представлений о категории «качество образования» освещаются некоторые педагогические аспекты изучения смысла болонского реформирования отечественного высшего образования. |
Опис: | Contemporary views on “education quality” are systematically examined revealing the pedagogical sense of the Ukrainian higher education reforms in accord with the Bologna principles. |
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): | http://hdl.handle.net/123456789/123 |
Розташовується у зібраннях: | Науковий вісник ІДГУ |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
10.pdf | 138.66 kB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.