Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://hdl.handle.net/123456789/123
Назва: Кічук Н.В. Запрограмованість результатів вищої освіти особистості як педагогічний сенс болонського реформування
Автори: Кічук, Н.В.
Дата публікації: 2010
Видавництво: Ізмаїл : РВВ ІДГУ
Бібліографічний опис: Кічук Н.В. Запрограмованість результатів вищої освіти особистості як педагогічний сенс болонського реформування // Науковий вісник Ізмаїльського державного гуманітарного університету : Історичні науки. Педагогічні науки. Філологічні науки : збірник наукових праць. – Ізмаїл : РВВ ІДГУ, 2010. – Вип. 28. – С. 30-42.
Серія/номер: Історичні науки. Педагогічні науки. Філологічні науки;28
Короткий огляд (реферат): В статье на основе систематизации современных научных представлений о категории «качество образования» освещаются некоторые педагогические аспекты изучения смысла болонского реформирования отечественного высшего образования.
Опис: Contemporary views on “education quality” are systematically examined revealing the pedagogical sense of the Ukrainian higher education reforms in accord with the Bologna principles.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://hdl.handle.net/123456789/123
Розташовується у зібраннях:Науковий вісник ІДГУ

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
10.pdf138.66 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.