Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://hdl.handle.net/123456789/1271
Назва: Колективізація в Придунав’ї (1940-1953 рр.): використання мультимедійних презентацій в шкільному курсі «Історія рідного краю»
Інші назви: Collectivization in the Danube (1940-1953): use of multimedia presentations in the school course «History of the native land»
Автори: Градинар, Г.
Hradynar, H.
Ключові слова: Українське Подунав’я
селянство
колективізація
тоталітарна система
мультимедійні презентації
пояснювально-ілюстративний метод навчання
краєзнавство
колгосп
Ukrainian Danube
peasantry
collectivization
totalitarian system
multimedia presentations
explanatory-illustrative method of teaching
local lore
collective farm
Дата публікації: 2020
Видавництво: Ізмаїл : РВВ ІДГУ
Бібліографічний опис: Градинар Г. Колективізація в Придунав’ї (1940-1953 рр.): використання мультимедійних презентацій в шкільному курсі «Історія рідного краю» / Г. Градинар // Науковий вісник Ізмаїльського державного гуманітарного університету : збірник наукових праць. Серія «Історичні науки». – Ізмаїл : РВВ ІДГУ, 2020. – Вип. 46. – С.51-58.
Серія/номер: Історичні науки;46
Короткий огляд (реферат): У статті висвітлено аграрну політику радянської влади щодо сіл Українського Подунав’я у досліджуваний період. Показано, що у політичному відношенні за допомогою колективізації селянських господарств радянська влада намагалася придушити національно-визвольний рух, а в економічному – створити міцний механізм контролю за виробництвом і розподілом сільськогосподарської продукції, закласти підґрунтя тоталітарній системі. Також визначено роль і значення застосування мультимедійних презентацій навчання у процесі вивчення матеріалу про рідний край. Розкриті особливості їх використання, як найбільш ефективного та багатофункціонального засобу, який інтегрує величезні освітні ресурси.
Опис: The article covers the agrarian policy of the Soviet government towards the villages of the Ukrainian Danube region in the period under study. It is shown that politically, with the help of collectivization of peasant farms, the Soviet government tried to suppress the national liberation movement, and economically - to create a strong mechanism for controlling the production and distribution of agricultural products, to lay the foundations for a totalitarian system. The role and significance of the use of multimedia presentations of education in the process of studying material about the native land are also determined. Features of their use as the most effective and multifunctional means which integrates huge educational resources are revealed.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://hdl.handle.net/123456789/1271
Розташовується у зібраннях:Науковий вісник ІДГУ

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Градинар_Г._НВ_46.pdfКолективізація в Придунав’ї (1940-1953 рр.): використання мультимедійних презентацій в шкільному курсі «Історія рідного краю»623.58 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.