Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://hdl.handle.net/123456789/1324
Назва: Сучасний стан готовності вчителів-логопедів до командної роботи в умовах інклюзії
Інші назви: CURRENT STATE OF READYNESS OF SPEECH THERAPISTS FOR TEAMWORK IN CONDITIONS OF INCLUSION
Автори: Каплієнко, А.
Kapliienko, A.
Ключові слова: учитель-логопед
інклюзивна освіта
командна взаємодія
готовність
спеціальна освіта
партнерство
speech therapist
inclusive education
team interaction
readiness
special education
partnership
Дата публікації: 16-жов-2020
Видавництво: Ізмаїл : РВВ ІДГУ; «ІРБІС»
Бібліографічний опис: Каплієнко А. Сучасний стан готовності вчителів-логопедів до командної роботи в умовах інклюзії / А. Каплієнко // VІ Дунайські наукові читання. Імператив соціального партнерства в освітньо-науковому просторі: євроінтеграційні та регіональні виклики сьогодення. Матеріали міжнародної науково-практичної конференції (16 жовтня, 2020 року). – Ізмаїл : РВВ ІДГУ; «ІРБІС», 2020. – С. 26-20.
Серія/номер: Дунайські наукові читання;VІ
Короткий огляд (реферат): The article considers the problem of training future teachers-speech therapists to work in conditions of inclusion. The results of a survey of practicing speech therapists on teamwork, as well as the results of an experiment to diagnose the awareness of future speech therapists with teamwork in inclusive learning environment. The importance of updating the content of training for inclusive education and the development of appropriate set of organizational and pedagogical conditions aimed at ensuring the effectiveness of such training is emphasized.
Опис: У статті розглянута проблема підготовки майбутніх учителів- логопедів до роботи в умовах інклюзії. Подано результати опитування практикуючих учителів-логопедів щодо командної роботи, а також результати експерименту з діагностування обізнаності майбутніх учителів-логопедів з командною роботою в умовах інклюзивного навчання. Наголошено на важливості оновлення змісту підготовки фахівців для інклюзивної освіти та розробці відповідного комплексу організаційно-педагогічних умов, спрямованих на забезпечення ефективності такої підготовки.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://hdl.handle.net/123456789/1324
Розташовується у зібраннях:Матеріали конференцій

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Каплієнко_А._Дунайські_читання_2020.pdfСучасний стан готовності вчителів-логопедів до командної роботи в умовах інклюзії882.54 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.