Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
http://hdl.handle.net/123456789/1325
Назва: | Розвиток інноваційної культури суб’єктів освітнього процесу: ресурси партнерської взаємодії |
Інші назви: | DEVELOPMENT OF INNOVATIVE CULTURE OF THE SUBJECTS OF EDUCATIONAL PROCESS: RESOURCES OF PARTNERSHIP INTERACTION |
Автори: | Кічук, Н. Kichuk, N. |
Ключові слова: | новація інновація інноваційна культура партнерська взаємодія вища школа novation innovation innovative culture partnership higher school |
Дата публікації: | 16-жов-2020 |
Видавництво: | Ізмаїл : РВВ ІДГУ; «ІРБІС» |
Бібліографічний опис: | Кічук Н. Розвиток інноваційної культури суб’єктів освітнього процесу: ресурси партнерської взаємодії / Н. Кічук // VІ Дунайські наукові читання. Імператив соціального партнерства в освітньо-науковому просторі: євроінтеграційні та регіональні виклики сьогодення. Матеріали міжнародної науково-практичної конференції (16 жовтня, 2020 року). – Ізмаїл : РВВ ІДГУ; «ІРБІС», 2020. – С. 90-94. |
Серія/номер: | Дунайські наукові читання;VІ |
Короткий огляд (реферат): | The article highlights some results of the analysis of modern scientific ideas about the basic categories of innovation as a field of scientific knowledge. Emphasis is placed on the innovative culture – the integral personal and professional quality of the teacher – researcher and applicant as subjects of the educational process in higher education, on the dominance of their subject-subject interaction. The role of the problem group of students, the forms of organization of research activities on the basis of partnership in the subsystem «teacher – researcher – graduate» are determined. |
Опис: | У статті висвітлено деякі результати аналізу сучасних наукових уявлень про базові категорії інноватики як галузі наукових знань. Закцентовано на інноваційній культурі – інтегральній особистісно-професійної якості викладача – науковця й здобувача як суб’єктів освітнього процесу вищої школи, на домінантності їхньої суб’єкт-суб’єктної взаємодії. Означено роль проблемної групи студентів – форми організації науково-дослідницької діяльності на засадах партнерства у підсистемі «викладач – науковець – здобувач вищої освіти». |
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): | http://hdl.handle.net/123456789/1325 |
Розташовується у зібраннях: | Матеріали конференцій |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
Кічук_Н._Дунайські_читання_2020.pdf | Розвиток інноваційної культури суб’єктів освітнього процесу: ресурси партнерської взаємодії | 785.75 kB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.