Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://hdl.handle.net/123456789/1325
Назва: Розвиток інноваційної культури суб’єктів освітнього процесу: ресурси партнерської взаємодії
Інші назви: DEVELOPMENT OF INNOVATIVE CULTURE OF THE SUBJECTS OF EDUCATIONAL PROCESS: RESOURCES OF PARTNERSHIP INTERACTION
Автори: Кічук, Н.
Kichuk, N.
Ключові слова: новація
інновація
інноваційна культура
партнерська взаємодія
вища школа
novation
innovation
innovative culture
partnership
higher school
Дата публікації: 16-жов-2020
Видавництво: Ізмаїл : РВВ ІДГУ; «ІРБІС»
Бібліографічний опис: Кічук Н. Розвиток інноваційної культури суб’єктів освітнього процесу: ресурси партнерської взаємодії / Н. Кічук // VІ Дунайські наукові читання. Імператив соціального партнерства в освітньо-науковому просторі: євроінтеграційні та регіональні виклики сьогодення. Матеріали міжнародної науково-практичної конференції (16 жовтня, 2020 року). – Ізмаїл : РВВ ІДГУ; «ІРБІС», 2020. – С. 90-94.
Серія/номер: Дунайські наукові читання;VІ
Короткий огляд (реферат): The article highlights some results of the analysis of modern scientific ideas about the basic categories of innovation as a field of scientific knowledge. Emphasis is placed on the innovative culture – the integral personal and professional quality of the teacher – researcher and applicant as subjects of the educational process in higher education, on the dominance of their subject-subject interaction. The role of the problem group of students, the forms of organization of research activities on the basis of partnership in the subsystem «teacher – researcher – graduate» are determined.
Опис: У статті висвітлено деякі результати аналізу сучасних наукових уявлень про базові категорії інноватики як галузі наукових знань. Закцентовано на інноваційній культурі – інтегральній особистісно-професійної якості викладача – науковця й здобувача як суб’єктів освітнього процесу вищої школи, на домінантності їхньої суб’єкт-суб’єктної взаємодії. Означено роль проблемної групи студентів – форми організації науково-дослідницької діяльності на засадах партнерства у підсистемі «викладач – науковець – здобувач вищої освіти».
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://hdl.handle.net/123456789/1325
Розташовується у зібраннях:Матеріали конференцій

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Кічук_Н._Дунайські_читання_2020.pdfРозвиток інноваційної культури суб’єктів освітнього процесу: ресурси партнерської взаємодії785.75 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.