Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://hdl.handle.net/123456789/139
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorСтародєдова, Л.В.-
dc.date.accessioned2018-04-13T18:26:11Z-
dc.date.available2018-04-13T18:26:11Z-
dc.date.issued2010-
dc.identifier.citationСтародєдова Л.В. Стилістичні особливості рекламних текстів // Науковий вісник Ізмаїльського державного гуманітарного університету : Історичні науки. Педагогічні науки. Філологічні науки : збірник наукових праць. – Ізмаїл : РВВ ІДГУ, 2010. – Вип. 28. – С. 155-159.uk_UA
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/123456789/139-
dc.descriptionThe article is devoted to the stylistic peculiarities of advertising text, with the focus on stylistic methods (determination, interdependence, constellation) and stylistic means with create a combination of stylistic registers and bring out the advertising text beyond the limits of the traditional stylistic standard.uk_UA
dc.description.abstractСтатья посвящена стилистическим особенностям рекламного текста, где определяются разнообразные стилистические приемы (детерминация, интердепенденция, констелляция) и стилистические средства, которые создают единство стилистических регистров и выводят текст за пределы традиционной стилистической нормы.uk_UA
dc.language.isootheruk_UA
dc.publisherІзмаїл : РВВ ІДГУuk_UA
dc.relation.ispartofseriesІсторичні науки. Педагогічні науки. Філологічні науки;28-
dc.titleСтилістичні особливості рекламних текстівuk_UA
dc.typeArticleuk_UA
Розташовується у зібраннях:Науковий вісник ІДГУ

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
34.pdf196.52 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.