Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://hdl.handle.net/123456789/1465
Назва: Феноменологія соціокультурної анімації у параметрах сучасних наукових досліджень
Інші назви: Phenomenology of socio-cultural animation in the parameters of modern scientific research
Автори: Лесіна, Тетяна
Lesina, Tetiana
Ключові слова: анімація
анімаційна діяльність
педагогічна анімація
соціокультурна анімація
animation
animation activity
pedagogical animation
sociocultural animation
Дата публікації: 2020
Видавництво: Ізмаїл : РВВ ІДГУ
Бібліографічний опис: Лесіна Т. Феноменологія соціокультурної анімації у параметрах сучасних наукових досліджень / Т. Лесіна // Науковий вісник Ізмаїльського державного гуманітарного університету : збірник наукових праць. Серія: Педагогічні науки. – Ізмаїл : РВВ ІДГУ, 2020. – Вип. 49. – С. 54-62.
Серія/номер: Педагогічні науки;49
Короткий огляд (реферат): У статті висвітлено деякі результати аналітичної роботи, що базувалися на науковому доробку фахівців, які у пошуках новітніх підходів підвищену увагу приділяють соціокультурній анімації. У статті обґрунтовується соціально-педагогічний запит на соціокультурну анімацію як чинник стимулювання просоціальної активності підростаючого покоління і, водночас, як ресурс, задіяність якого у професійній діяльності сучасного педагога сприятиме пропедевтиці порівняно нового явища серед дитячої спільноти – соціально-пасивний характер життєдіяльності на тлі домінуючої інноваційної установки в реалізації власних соціокультурних потреб.
Опис: The article highlights some constructive scientific approaches that reproduce modern humanities knowledge about the phenomenology of socio-cultural animation, the results of analytical work based on the scientific achievements of specialists who pay special attention to socio-cultural animation in search of new approaches. Animation is presented both as a method of transforming social reality and as a form of socio-engineering. In this case, the main task of the social educator is not only to help the child adapt to the socio-cultural environment, but also to involve the individual in creative self-expression, to provide conditions for free personal development and effective social control. Self-development of the individual is carried out through the manifestation and realization of the inner forces of man in the process of co-creation, cooperation with other people. The article substantiates the social and pedagogical demand for socio-cultural animation as a factor that stimulates prosocial activity of the younger generation and, at the same time, as a resource the involvement of which in the professional activity of a modern social educator will promote propaedeutics of a relatively new phenomenon among children – social and passive nature of life activities against the background of the dominant innovative attitude in the implementation of the individual’s own socio-cultural needs. The phenomenology of the animation activity of the individual lies in the plane of scientific understanding of the personality of the teacher as a subject of a specific type of professional activity. Prospects for further scientific research are seen in the study of the specifics of socio-cultural and pedagogical animation activities of specialists in the context of an inclusive education.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://hdl.handle.net/123456789/1465
Розташовується у зібраннях:Науковий вісник ІДГУ

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Лесіна_Т._НВ_49_Педагогічні_науки.pdfФеноменологія соціокультурної анімації у параметрах сучасних наукових досліджень813.32 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.