Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://hdl.handle.net/123456789/1490
Назва: Мотивація як основний чинник підвищення ефективності навчання іноземних мов у форматі Blended Learning
Автори: Лузанова, Людмила
Дата публікації: 18-лют-2021
Видавництво: Ізмаїл : РВВ ІДГУ
Бібліографічний опис: Лузанова Л. Мотивація як основний чинник підвищення ефективності навчання іноземних мов у форматі Blended Learning / Л. Лузанова // Актуальні проблеми навчання іноземних мов в умовах дистанційної освіти. Збірник наукових праць. Матеріали Всеукраїнської науково-практичної конференції (18 лютого 2021 р.). – Ізмаїл : РВВ ІДГУ, 2021. – С. 42-46.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://hdl.handle.net/123456789/1490
Розташовується у зібраннях:Матеріали конференцій

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Лузанова_Л._Актуальні_проблеми_навчання іноземних_мов_18.02.2021.pdfМотивація як основний чинник підвищення ефективності навчання іноземних мов у форматі Blended Learning426.24 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.