Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://hdl.handle.net/123456789/1682
Назва: Інноваційні соціально-педагогічні технології роботи з дітьми з особливими потребами в умовах закладу освіти
Інші назви: Innovative socio-pedagogical technologies work with children with special needs in an educational institution
Автори: Зажиренко, Валерія Вікторівна
Zazhyrenko, Valeriia
Ключові слова: діти з особливими потребами
соціально-педагогічні технології
інноваційні технології
ігротерапевтична діяльність
арт-терапевтичні методики
соціалізація
children with special needs
socio-pedagogical technologies
innovative technologies
game therapy activities
art-therapeutic methods
socialization
Дата публікації: 6-лют-2022
Бібліографічний опис: Зажиренко В.В. Інноваційні соціально-педагогічні технології роботи з дітьми з особливими потребами в умовах закладу освіти : Кваліфікаційна робота здобувача освітнього ступеня магістр спеціальності 231 Соціальна робота / Кер.: канд.пед.наук, доц. Замашкіна О.Д. - Ізмаїл, 2022. - 94 с.
Короткий огляд (реферат): У магістерській роботі розкрита проблема застосування інноваційних соціально-педагогічних технологій соціальної роботи з дітьми з особливими потребами. Об’єктом дослідження є діти з особливими потребами Предметом дослідження є інноваційні соціально-педагогічні технології роботи із дітьми із особливими потребами в умовах закладу освіти Метою дослідження є - комплексний аналіз інноваційних соціально-пелагогічних технологій роботи з дітьми з особливими освітніми потребами в умовах освітнього закладу. У першому розділі проаналізовано наукові підходи щодо визначення соціально-педагогічних особливостей дітей з особливими освітніми потребами, а саме: наукові підходи до осмислення поняття «діти з особливими освітнімм потребами», визначено особливості соціально-психолого-педагогічних характеристик дітей з особливими потребами та з’ясовано умови їхньої успішної соціалізації в інклюзивному просторі закладу освіти. У другому розділі розглянуто інноваційні технології соціально-педагогічної діяльності з дітьми з особливими потребами у закладах освіти, а саме: розглянуто загальну характеристику понять «інновації», «інноваційні підходи», «інноваційні технології», описано ігротерапевтичну діяльність з соціальної реабілітації дітей з особливими потребами та з’ясовано роль сучасних арт-терапевтичних методик у ефективній соціалізації дітей зазначеної категорії. У третьому розділі проведений аналіз експериментальних досліджень і підтверджено гіпотезу про те, що застосування інноваційних соціально-педагогічних технологій у роботі із дітьми із особливими потребами в умовах закладу освіти призведе до ефективної їхньої соціалізації
Опис: The master's thesis reveals the problem of using innovative socio-pedagogical technologies of social work with children with special needs. The object of the study is children with special needs The subject of the study is innovative socio-pedagogical technologies for working with children with special needs in an educational institution The purpose of the study is - a comprehensive analysis of innovative socio-pedagogical technologies for working with children with special educational needs in an educational institution. The first section analyzes scientific approaches to determining the socio-pedagogical characteristics of children with special educational needs, namely: scientific approaches to understanding the concept of "children with special educational needs", identifies features of socio-psychological and pedagogical characteristics of children with special needs and clarifies conditions of their successful socialization in the inclusive space of the educational institution. The second section considers innovative technologies of socio-pedagogical activities with children with special needs in educational institutions, namely: the general characteristics of the concepts "innovation", "innovative approaches", "innovative technologies", describes game therapy activities for social rehabilitation of children with special needs and the role of modern art-therapeutic methods in the effective socialization of children of this category is clarified. The third section analyzes the experimental research and confirms the hypothesis that the use of innovative socio-pedagogical technologies in working with children with special needs in an educational institution will lead to their effective socialization.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://hdl.handle.net/123456789/1682
Розташовується у зібраннях:231 Соціальна робота

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Кваліф.робота_магістр_Зажиренко_В.В._2022.pdfІнноваційні соціально-педагогічні технології роботи з дітьми з особливими потребами в умовах закладу освіти1.45 MBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.