Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://hdl.handle.net/123456789/1766
Назва: Профілактика емоційного вигорання студентської молоді
Інші назви: Prevention of emotional burnout of student youth
Автори: Крапівіна, Є. В.
Krapivina, Y.
Ключові слова: психопрофілактика
студентська молодь
практичний психолог
стрес
емоційне вигорання
psychoprophylaxis
student youth
practical psychologist
stress
emotional burnout
Дата публікації: 21-чер-2022
Бібліографічний опис: Крапівіна Є. В Профілактика емоційного вигорання студентської молоді : Кваліфікаційна робота здобувача освітнього ступеня бакалавр спеціальності 053 Психологія освітньої програми : «Психологія » / Кер.: к.п.н., доц. Васильєва О.А. – Ізмаїл, 2022. – 57 с.
Короткий огляд (реферат): Актуальність дослідження полягає в тому, що саме стрес, як психосоціальний ризик, може створювати серйозні проблеми, пов'язані з безпекою на роботі та значний вплив на здоров'я людей та цілих організацій. В умовах сучасної дійсності наукові дослідження та розробки, що мають на меті прогнозування, діагностику, корекцію та профілактику проявів емоційного вигорання, особливо актуальні для країн всього світу та України зокрема. Стрімка «девальвація» соціальної, економічної та особистісної цінності та значущості інтелектуальної праці, періодичне реформування сфери освіти протягом останніх років у нашій країні зробили значний внесок у становлення загальних дослідницьких настроїв з цього питання. Спостерігаються масові прояви синдрому вигорання серед освітянської молоді. Незважаючи на те, що симптоми, притаманні емоційному вигоранню, розглядаються як варіант норми, формування емоційного витоку може сприяти розвитку патологічних реакцій. І вигорання можна розглядати як явище на межі «норми» і «патології», що є екстремальним варіантом «норми», але з іншого боку, його можна розглядати як «донозологію». Мета дослідження: полягає в науково-теоретичному обґрунтуванні та виявленні типових для студентської молоді особливостей синдрому емоційного вигорання та їх взаємозв'язку з особистісними особливостями. Об’єкт дослідження: синдром емоційного вигорання. Предмет дослідження: психологічні особливості емоційного вигорання студентської молоді. Гіпотеза дослідження. Ми робимо припущення, що спеціально розроблена програма профілактики та корекції є ефективним засобом профілактики емоційного вигорання студентської молоді. Теоретико-методологічну основу дослідження склали роботи таких зарубіжних фахівців як С. Грінсберг, К. Маслач, Е. Маххер, Г. Сельє, Г. Фраунбергер, Г. Фрейденбергер, Б. В. Шауфеллі, Швамбе, К. Шернес, Д. Ензманн та ін. Серед вітчизняних фахівців можна виділити дослідження наступних вчених та практиків: М. Агапова, С. Агапова, В. Бойко, Н. Водопьянова, А. Кузнецова, А. Леонова, Т. Овсяннікова, Н.Рогов, Л. Петровська, Є. Старченкова, С. Умнішкіна, Л.Урванцев, А. Філіппов та ін. Експериментальну базу кваліфікаційної роботи становив Державний професійно-технічний навчальний заклад «Зноб-Новгородський професійний аграрний ліцей».
Опис: The relevance of the study is that stress, as a psychosocial risk, can create serious problems related to safety at work and a significant impact on the health of people and entire organizations. In modern reality, research and development aimed at predicting, diagnosing, correcting and preventing the manifestations of emotional burnout, are especially relevant for countries around the world and Ukraine in particular. The rapid "devaluation" of social, economic and personal values and the importance of intellectual work, periodic reforms in the field of education in recent years in our country have made a significant contribution to the formation of general research on this issue. There are mass manifestations of burnout among educational youth. Despite the fact that the symptoms inherent in emotional burnout are considered a variant of the norm, the formation of emotional leakage can contribute to the development of pathological reactions. And burnout can be seen as a phenomenon on the border of "norm" and "pathology", which is an extreme version of "norm", but on the other hand, it can be considered as "donosology". The purpose of the study: is to scientifically and theoretically substantiate and identify typical for student youth features of emotional burnout and their relationship with personal characteristics. Object of research: emotional burnout syndrome. Subject of research: psychological features of emotional burnout of student youth. Research hypothesis. We suggest that a specially designed prevention and correction program is an effective means of preventing emotional burnout of student youth. The theoretical and methodological basis of the study were the works of such foreign experts as S. Greensberg, K. Maslach, E. Mahher, G. Cellier, G. Fraunberger, G. Freidenberger, BV Schaufelli, Schwambe, K. Shernes, D. Enzmann etc. Among domestic specialists we can highlight the research of the following scientists and practitioners: M. Agapov, S. Agapov, V. Boyko, N. Vodopyanov, A. Kuznetsov, A. Leonov, T. Ovsyannikov, N. Rogov, L. Petrovska, E. Starchenkova , S. Umnishkina, L. Urvantsev, A. Filippov and others. The experimental base of qualification work was the State Vocational and Technical Educational Institution "Znob-Novgorod Vocational Agricultural Lyceum".
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://hdl.handle.net/123456789/1766
Розташовується у зібраннях:053 Психологія

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Крапівіної Євгенії Володимирівни.docxПрофілактика емоційного вигорання студентської молоді276.9 kBMicrosoft Word XMLПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.