Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://hdl.handle.net/123456789/1771
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorРожкова, Анастасія Володимирівна-
dc.contributor.authorRozhkova, Anastasiia-
dc.date.accessioned2022-10-17T07:03:27Z-
dc.date.available2022-10-17T07:03:27Z-
dc.date.issued2022-06-22-
dc.identifier.citationРожкова А. В. Казкотерапія у роботі клінічного психолога зі стресами : Кваліфікаційна робота здобувача освітнього ступеня бакалавр спеціальності 053 Психологія освітньої програми : «Психологія » / Кер.: д. псих. н., доц. Кічук А. В. – Ізмаїл, 2022. – 53 с.uk_UA
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/123456789/1771-
dc.descriptionThe relevance of the study is that at the present stage of human development is constantly increasing stress (natural disasters, climate change, man-made disasters, economic crises, intrapersonal and interpersonal crises, emotional stress, exercise, and now military conflict). All of these determinants of stress make it difficult for adults and children to adapt, and can lead to mental health problems. Psychological correction of adolescents with low stress should be aimed at developing effective strategies to overcome stress in compliance with the principles of awareness and activity of the subject. Fairy tale therapy is the optimal means of psychotherapeutic influence that meets the age and needs of the child. The purpose of the study: to develop ways to increase stress resistance, coping competencies and the development of regulatory experience in adolescents in the process of psychological correction with the help of fairy tale therapy. Object of study: adolescents with low stress. Subject of research: co-behavioral behavior and regulatory experience of adolescents with reduced stress. Research hypothesis.The study was based on the assumption that more sustainable results of psychological correction in adolescents can be achieved by developing regulatory experience and increasing coping competence based on the use of fairy tale therapy, and thus a specially developed psychological program of fairy tale therapy to improve resilience in adolescence age will be effective. The practical significance of the work lies in the possibility of using the results of research in the school psychological service to prevent deviant and delinquent behavior of adolescents and correctional work to develop assertive behavior of adolescents, responsibility of adolescents, increase their stress. The experimental base of qualification work was the Ukrainian lyceum with in-depth study of foreign languages. T.G. Shevchenko, Izmail.uk_UA
dc.description.abstractАктуальність дослідження полягає в тому, що на сучасному етапі розвитку людства постійно зростає стресогенність середовища (стихійні лиха, зміни у кліматичному просторі, техногенні катастрофи, економічні кризи, внутрішньо особистісні та міжособистісні кризи, психоемоційне напруження, фізичні навантаження, а зараз і воєнний конфлікт). Всі переліченні детермінанти стресу спричиняють утруднення адаптації у дорослих та дітей, і може призводити до порушення психічного здоров'я. Психологічна корекція підлітків з низькою стресостійкістю має бути спрямована на розвиток ефективних стратегій подолання стресу за дотримання принципів усвідомленості та активності суб'єкта діяльності. Казкотерапія є оптимальним засобом психотерапевтичного впливу, що відповідає віковим особливостям і потребам дитини. Мета дослідження: розробка способів підвищення стресостійкості, копінг-компетентностей та розвитку регуляторного досвіду у підлітків в процесі психологічної корекції за допомогою казкотерапії. Об’єкт дослідження: діти підліткового віку із зниженою стресогенністю. Предмет дослідження: співвладна поведінка і регуляторний досвід підлітків із зниженою стресогенністю. Гіпотеза дослідження. В основу дослідження було покладено припущення про те, що більш стійких результатів психологічної корекції у підлітків можна досягти шляхом розвитку регуляторного досвіду та підвищення копінг-компетентності на основі застосування методики казкотерапії, і таким чином спеціально розроблена психологічна програма із казкотерапії, спрямована на підвищення стресостійкості у підлітковому віці буде ефективною. Практична значимість роботи полягає в можливості використання результатів дослідження в діяльності шкільної психологічної служби з метою профілактики девіантної і делінкветної поведінки підлітків та корекційної роботи з метою розвитку асертивної поведінки підлітків, формування відповідальності підлітків, підвищення їх стресостійкості. Експериментальну базу кваліфікаційної роботи становив український ліцей з поглибленим вивченням іноземних мов ім. Т.Г. Шевченка м. Ізмаїл.uk_UA
dc.language.isootheruk_UA
dc.subjectказкотерапіяuk_UA
dc.subjectклінічний психологuk_UA
dc.subjectстресuk_UA
dc.subjectпіділітокuk_UA
dc.subjectfairy tale therapyuk_UA
dc.subjectclinical psychologistuk_UA
dc.subjectstressuk_UA
dc.subjectteenageruk_UA
dc.titleКазкотерапія у роботі клінічного психолога зі стресамиuk_UA
dc.title.alternativeFairy tale therapy in the work of a clinical psychologist with stressuk_UA
dc.typeThesisuk_UA
Розташовується у зібраннях:053 Психологія

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Рожкової Анастасії Володимирівни.docxКазкотерапія у роботі клінічного психолога зі стресами152.61 kBMicrosoft Word XMLПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.