Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://hdl.handle.net/123456789/1786
Назва: Педагогічні засади особливостей поєднання навчання з продуктивною працею в умовах реформування політехнічної освіти
Автори: Морозов, Валерій Георгієвич
Дата публікації: 26-січ-2022
Бібліографічний опис: Морозов В.Г. Педагогічні засади особливостей поєднання навчання з продуктивною працею в умовах реформування політехнічної освіти : Кваліфікаційна робота здобувача освітнього ступеня магістр спеціальності: 014 Середня освіта, освітньої програми: «Середня освіта : трудове навчання та технології. Технічна та комп’ютерна графіка» / Кер. : к.п.н., доцент Букатова О.М. - Ізмаїл, 2022. - 83 с.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://hdl.handle.net/123456789/1786
Розташовується у зібраннях:014.10 Середня освіта (Трудове навчання та технології)

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Морозов ВГ.pdfПедагогічні засади особливостей поєднання навчання з продуктивною працею в умовах реформування політехнічної освіти1.5 MBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.