Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://hdl.handle.net/123456789/1797
Назва: Використання ігрової технології на заняттях з фізичного виховання з учнями спеціальних медичних груп
Інші назви: The use of game technology in physical education classes with students of special medical groups
Автори: Гоцак, Олександр Петрович
Gotsak, Oleksandr
Ключові слова: здоров’я
здоров’язбережувальні технології,
ігрові технології
фізичний розвиток
рухливі ігри,
рухові уміння і навички
health
health technologies
game technologies
physical developmen
mobile games
motor skills
Дата публікації: 24-січ-2022
Бібліографічний опис: Гоцак О. П. Використання ігрової технології на заняттях з фізичного виховання з учнями спеціальних медичних груп: Кваліфікаційна робота здобувача освітнього ступеня магістр спеціальності: 014. Середня освіта, освітньої програми : Середня освіта : фізична культура /Кер. : канд. пед. наук, доц. Максимчук Б. А. – Ізмаїл, 2022. – 99 с.
Короткий огляд (реферат): Кваліфікаційна робота розкриває можливості застосування і використання ігрових технологій на заняттях з фізичного виховання з учнями спеціальних медичних груп. Ігрова діяльність є найважливішим засобом організації навчальної діяльності на уроці, вона багато в чому сприяє успішному формуванню рухових умінь і навичок, вдосконалення рухових здібностей, їх самостійності у постановці завдань і виборі способів дії. Рухливі ігри молодших школярів переходять в підготовчі та спортивні. Мета дослідження – теоретично дослідити та обґрунтувати особливості використання ігрової технології на заняттях з фізичного виховання з учнями спеціальних медичних груп. Об’єкт дослідження – особливості використання ігрової технології на заняттях. Предмет дослідження – використання ігрової технології на заняттях з фізичного виховання з учнями спеціальних медичних груп. Робота складається з трьох розділів. У першому розділі дослідження були розкриті сучасні теоретичні аспекти щодо місця, ролі та використання ігрової технології в освітньому процесі. Акцентовано увагу на вплив ігрової технології навчання на всебічний розвиток дитини та розвиток логічного мислення у школярів на уроках фізичної культури. Другий розділ розкриває особливості практичного дослідження використання ігрової технології на заняттях з фізичного виховання з учнями спеціальних медичних груп. Проаналізовано впровадження різних форм, методів та заходів заснованих на використані ігрової технології з метою підвищення рівня фізичного виховання з учнями спеціальних медичних груп та зроблено висновки про їх ефективність. У третьому розділі окреслено методичні засади використання ігрової технології на заняттях з фізичного виховання з учнями спеціальних медичних груп. Застосовані методико-педагогічні особливості впливу ігрових видів спорту на формування особистісних якостей учнівської молоді запропоновано як методичні рекомендації вчителям фізичного виховання. Широке використання рухливих ігор сприяє зниженню гіподинамії, оскільки компенсує дефіцит рухової активності, крім того, вони мають освітнє значення. В іграх дітей, як правило, відбивається хоч і невеликий, але власний досвід, закріплюється своє уявлення про життя. В руках педагога ігри сприяють всебічному розвитку дитини. Основними завданнями фізичного виховання є зміцнення здоров’я, сприяння правильному розвитку, навчання учнів життєво необхідним руховим навичкам, виховання фізичних і моральних якостей. Вирішенню цих завдань активно сприяє гра, виступаючи як засіб і метод фізичного виховання.
Опис: Qualification work reveals the possibilities of application and use of game technologies in physical education classes with students of special medical groups. Play activities are the most important means of organizing learning activities in the classroom, it greatly contributes to the successful formation of motor skills, improving motor skills, their independence in setting tasks and choosing ways to act. Moving games of junior schoolchildren pass into preparatory and sports. The purpose of the study is to theoretically investigate and substantiate the peculiarities of the use of game technology in physical education classes with students of special medical groups. The object of research - the peculiarities of the use of game technology in the classroom. The subject of research is the use of game technology in physical education classes with students of special medical groups. The work consists of three sections. The first section of the study revealed modern theoretical aspects of the place, role and use of game technology in the educational process. Emphasis is placed on the impact of play learning technology on the comprehensive development of the child and the development of logical thinking in students in physical education classes. The second section reveals the features of the practical study of the use of game technology in physical education classes with students of special medical groups. The introduction of various forms, methods and measures based on the use of game technology in order to increase the level of physical education with students of special medical groups is analyzed and conclusions are made about their effectiveness. The third section outlines the methodological principles of using game technology in physical education classes with students of special medical groups. Applied methodological and pedagogical features of the influence of game sports on the formation of personal qualities of student youth are offered as methodological recommendations for teachers of physical education. Widespread use of mobile games helps to reduce movement restrictions, as it compensates for the lack of physical activity, in addition, they have educational value. Children's games, as a rule, reflect, albeit small, but their own experience, consolidates their idea of ​​life. In the hands of the teacher, games contribute to the comprehensive development of the child. The main tasks of physical education are to promote health, promote proper development, teach students vital motor skills, education of physical and moral qualities. The game actively contributes to the solution of these problems, acting as a means and method of physical education.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://hdl.handle.net/123456789/1797
Розташовується у зібраннях:014 Середня освіта: фізична культура

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
+МАГ_Гоцак О.П.docВикористання ігрової технології на заняттях з фізичного виховання з учнями спеціальних медичних груп455 kBMicrosoft WordПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.