Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://hdl.handle.net/123456789/1802
Назва: Інтерактивні форми естетичного виховання підлітків на уроках фізичної культури
Інші назви: Interactive forms of aesthetic education of adolescents in physical education classe
Автори: Харламов, Валерій Вікторович
Kharlamov, Valery
Ключові слова: інтерактивна діяльність
педагогічна взаємодія
фізичне виховання
естетичне виховання,
педагогічний процес
interactive activity
pedagogical interaction
physical education
aesthetic education
pedagogical process
Дата публікації: 25-січ-2022
Бібліографічний опис: Харламов В. В. Інтерактивні форми естетичного виховання підлітків на уроках фізичної культури : Кваліфікаційна робота здобувача освітнього ступеня магістр спеціальності: 014. Середня освіта, освітньої програми : Середня освіта : фізична культура /Кер. : д.п.н., проф. Максимчук Б. А. – Ізмаїл, 2022. – 104 с.
Короткий огляд (реферат): Кваліфікаційна робота присвячена інтерактивним формам естетичного виховання підлітків на уроках фізичної культури. Інтерактивні технології у спортивній діяльності відіграють важливу роль. Для розробки методик педагогу знадобиться особлива підготовка та певний багаж знань та інформацій. Виходячи з цього, зрозуміло, що у формуванні сучасних компетенцій повинні брати участь не лише сім’я та школа, а й інші соціальні інститути, насамперед пов’язані з культурою. Переосмислюється роль освіти та культури у розвитку суспільства та креативного потенціалу майбутніх поколінь Під час розробки методики слід враховувати фізіологічні, психічні особливості того, хто займається спортом. Мета дослідження – теоретично дослідити та обґрунтувати інтерактивні форми естетичного виховання підлітків на уроках фізичної культури. Об’єкт дослідження – інтерактивні форми естетичного виховання підлітків. Предмет дослідження – інтерактивні форми естетичного виховання підлітків на уроках фізичної культури. У першому розділі, на підставі аналізу літературних джерел розкрито теоретичні засади інтерактивних форм естетичного виховання підлітків. Розкрито ресурсний потенціал інтеграції освіти і культури та акцентована увага на необхідності розвитку інноваційної дидактики у контексті цифрової трансформації освіти. Другий розділ розкриває практичні особливості дослідження естетичного виховання підлітків на уроках фізичної культури. Проведено аналіз процесу розвитку емоційного інтелекту підлітків з використанням інтерактивних технологій та трансформації готовності педагога до використання цифрових освітніх технологій. В третьому розділі запропоновано методичні аспекти інтерактивних форм естетичного виховання підлітків на уроках фізичної культури на підставі використання інноваційних програмних продуктів та зразкової програми виховання. Сьогодні одним із найголовніших завдань фізичного виховання є розробка нових технологій вдосконалення за допомогою інтерактивного тренування ігровими видами спорту, фітнесом, циклічними видами спорту та ін. Інтерактивне тренування підійде для всіх видів спорту, відповідні характерні різноманітні рухові дії дозволяють індивідуалізувати тренувальний процес. Формування готовності вчителя до застосування цифрових освітніх ресурсів у ході виховної роботи з підлітками розглядається як спеціально організований процес, що має на меті засвоєння та перетворення різних компонентів готовності у стале новоутворення особистості вчителя.
Опис: Qualification work is devoted to interactive forms of aesthetic education of adolescents in physical education lessons. Interactive technologies play an important role in sports activities. To develop methods of the teacher will require special training and a certain baggage of knowledge and information. Based on this, it is clear that the formation of modern competencies should involve not only the family and school, but also other social institutions, primarily related to culture. The role of education and culture in the development of society and the creative potential of future generations is being reconsidered During the development of the method should take into account the physiological and mental characteristics of those who play sports. The purpose of the research is to theoretically investigate and substantiate interactive forms of aesthetic education of adolescents in physical education lessons. The object of research is interactive forms of aesthetic education of adolescents. The subject of research - interactive forms of aesthetic education of adolescents in physical education lessons. In the first section, based on the analysis of literature sources, the theoretical foundations of interactive forms of aesthetic education of adolescents are revealed. The resource potential of the integration of education and culture is revealed and the emphasis is on the need to develop innovative didactics in the context of digital transformation of education. The second section reveals the practical features of the study of aesthetic education of adolescents in physical education lessons. The analysis of the process of development of emotional intelligence of adolescents with the use of interactive technologies and the transformation of the readiness of teachers to use digital educational technologies. The third section offers methodological aspects of interactive forms of aesthetic education of adolescents in physical education lessons based on the use of innovative software products and exemplary education program. Today, one of the main tasks of physical education is the development of new technologies of improvement through interactive training in sports, fitness, cyclic sports, etc. Interactive training is suitable for all sports, the corresponding characteristic various motor actions allow to individualize training process. The formation of teacher readiness for the use of digital educational resources in the course of educational work with adolescents is considered as a specially organized process aimed at mastering and transforming various components of readiness into a permanent new development of the teacher's personality.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://hdl.handle.net/123456789/1802
Розташовується у зібраннях:014 Середня освіта: фізична культура

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
+МАГ_Харламов_В.В (1).docІнтерактивні форми естетичного виховання підлітків на уроках фізичної культури454 kBMicrosoft WordПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.