Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://hdl.handle.net/123456789/1803
Назва: Диференційований підхід на уроках фізичної культури в молодшій школі з урахуванням гендерних особливостей
Інші назви: Differentiated approach to physical education lessons in primary school, taking into account gender specifics
Автори: Цанков, Михайло Михайлович
Tsankov, Mykhaylo
Ключові слова: фізична культура
гендерні особливості
фізичне здоров’я
диференційований підхід
педагогічний процес
physical culture
gender features
physical health
differentiated approach
pedagogical process
Дата публікації: 25-січ-2022
Бібліографічний опис: Цанков М. М. Диференційований підхід на уроках фізичної культури в молодшій школі з урахуванням гендерних особливостей : Кваліфікаційна робота здобувача освітнього ступеня магістр спеціальності: 014. Середня освіта, освітньої програми : Середня освіта : фізична культура /Кер. : канд. біол. наук, доц. Баштовенко О. А. – Ізмаїл, 2022. – 95 с.
Короткий огляд (реферат): Магістерське дослідження присвячене важливому питанню, що розкриває можливості диференційованого підходу на уроках фізичної культури в молодшій школі з урахуванням гендерних особливостей. Відмінності хлопчиків і дівчаток вказують на необхідність розробки освітніх технологій, які враховують гендерні особливості учнів на початковому етапі навчання, що дозволить уникнути шкільної дезадаптації. Мета роботи – теоретично дослідити та обґрунтувати особливості диференційованого підходу на уроках фізичної культури в молодшій школі з урахуванням гендерних особливостей. Об’єкт дослідження – особливості диференційованого підходу на уроках. Предмет дослідження – диференційований підхід на уроках фізичної культури в молодшій школі з урахуванням гендерних особливостей. Робота складається з трьох розділів. У першому розділі дослідження розкрито теоретичні особливості та підстави для диференційованого підходу за гендерними особливостями в сучасному освітньому просторі. Визначено, що диференційований підхід повинен враховувати психологічні особливості учнів перед розробкою системи дидактичних завдань, в поєднанні з індивідуальною, груповою і фронтальною роботою. Другий розділ присвячено практичному дослідженню диференційованого підходу на уроках фізичної культури в молодшій школі з урахуванням гендерних особливостей. На початковому етапі було діагностовано вихідний рівень фізичної підготовленості учнів. Впроваджена методика підвищення рівня фізичної підготовленості молодших школярів, що заснована на диференційованому підході та гендерних особливостях. На підставі аналізу отриманих результатів, доведена її ефективність. В третьому розділі розкрито методичні аспекти та запропоновано методичні рекомендації для використання диференційованого підходу на уроках фізичної культури в молодшій школі з урахуванням гендерних особливостей. Аналіз ефективності впровадженої методики показав, що всі порівнювані показники хлопчиків відповідали переважно середнім значенням, відмінності морфологічних ознак в групі хлопчиків практично відсутні, а в групі дівчаток виявляються виключно за головною генотипічною ознакою – довжиною тіла. Функціональні показники дітей відрізнялися за значеннями і були вищими у хлопчиків, так і у дівчаток. Ймовірно, виявлені відмінності вказують на переважання тонусу симатичної іннервації серцево-судинної системи.
Опис: The master's research is devoted to an important issue that reveals the possibilities of a differentiated approach to physical education lessons in primary school, taking into account gender. The differences between boys and girls indicate the need to develop educational technologies that take into account the gender characteristics of students at the initial stage of learning, which will avoid school maladaptation. The aim of the work is to theoretically investigate and substantiate the features of a differentiated approach in physical education lessons in primary school, taking into account gender characteristics. The object of research - the features of a differentiated approach to lessons. The subject of the research is a differentiated approach to physical education lessons in primary school, taking into account gender characteristics. The work consists of three sections. The first section of the study reveals the theoretical features and grounds for a differentiated approach to gender in the modern educational space. It is determined that a differentiated approach should take into account the psychological characteristics of students before developing a system of didactic tasks, in combination with individual, group and frontal work. The second section is devoted to the practical study of a differentiated approach in physical education lessons in primary school, taking into account gender. At the initial stage, the initial level of physical fitness of students was diagnosed. A method of increasing the level of physical fitness of junior schoolchildren based on a differentiated approach and gender characteristics has been introduced. Based on the analysis of the obtained results, its effectiveness is proved. The third section reveals the methodological aspects and offers methodological recommendations for the use of a differentiated approach in physical education lessons in primary school, taking into account gender specifics. Analysis of the effectiveness of the implemented method showed that all comparable indicators of boys corresponded mainly to average values, differences in morphological traits in the group of boys are almost absent, and in the group of girls are found only by the main genotypic trait - body length. Functional performance of children differed in value and was higher in boys and girls. Probably, the revealed differences indicate the predominance of the tone of the sympathetic innervation of the cardiovascular system.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://hdl.handle.net/123456789/1803
Розташовується у зібраннях:014 Середня освіта: фізична культура

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
++МАГ_Цанков М.М.docДиференційований підхід на уроках фізичної культури в молодшій школі з урахуванням гендерних особливостей436.5 kBMicrosoft WordПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.