Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://hdl.handle.net/123456789/1804
Назва: Стимулювання інтересу школярів до занять фізичною культурою у позаурочний час
Інші назви: Stimulation of schoolchildren's interest in physical education after school hours
Автори: Царенко, Олександр Сергійович
Tsarenko, Oleksandr
Ключові слова: фізична культура
мотивація
цінності
фізичний вплив
інтерес
позашкільна робота
physical culture
motivation
values
physical influence
interest
extracurricular activities
Дата публікації: 24-січ-2022
Бібліографічний опис: Царенко О. С. Стимулювання інтересу школярів до занять фізичною культурою у позаурочний час : Кваліфікаційна робота здобувача освітнього ступеня магістр спеціальності: 014. Середня освіта, освітньої програми : Середня освіта : фізична культура /Кер. : канд. філос. наук, доц. Ярчук Г. В. – Ізмаїл, 2022. – 90 с.
Короткий огляд (реферат): У кваліфікаційній роботі розкрито тему, що стосується пізнавального інтересу, одного із важливих факторів навчання та становлення особистості. Під впливом пізнавального інтересу пізнання набуває особистісний сенс, благотворно впливає на духовний потенціал школяра, наближує його до цінностей навколишньої дійсності, впливає на підвищення активності та створення ціннісних орієнтацій у дитини. Метою магістерського дослідження виступає теоретичне дослідження та обґрунтування важливості стимулювання інтересу школярів до занять фізичною культурою у позаурочний час. Об’єктом дослідження є особливості стимулювання інтересу школярів до занять. Предметом дослідження – специфіка стимулювання інтересу школярів до занять фізичною культурою у позаурочний час. Робота складається з трьох розділів. У першому розділі дослідження були розкриті загальнотеоретичні засади організації позаурочної діяльності в освітньому процесі. Докладно проаналізовано фактори, що обумовлюють психологічні особливості стимулювання інтересу учнів до занять в урочний та позаурочний час підвищують інтерес учнів до занять фізичною культурою і спортом. Другий розділ присвячено емпіричному дослідженню рівня розвитку інтересу школярів до занять фізичною культурою у позаурочний час. На підставі діагностики інтересу школярів до занять фізичною культурою у позаурочний час та впровадженні педагогічно-методичних заходів з метою підвищення інтересу школярів до занять фізичною культурою у позаурочний час, проведено кількісний та якісний аналіз отриманих даних та доведено ефективність впроваджених заходів. У третьому розділі розкрито методичні особливості педагогічного стимулювання інтересу школярів до занять фізичною культурою у позаурочний час. На підставі досвіду впровадження підходу підвищення мотивації до занять фізичною культурою через систему урочних та позаурочних заходів запропоновано методичні рекомендації педагогічним працівникам, інструкторам та тренерам щодо стимулювання інтересу школярів до фізичної культури. Проведення занять в освітніх закладах з урахуванням індивідуально-особистісних потреб учнів і періодичний аналіз їх рівня здоров’я, рухової активності і бажань дозволить найбільш ефективно розвивати учням свої фізичні можливості і загальне здоров’я в ході освітнього процесу, в наслідок чого для кожного учня будуть сформовані його ціннісні орієнтири спортивної культури. Підвищення мотивації до занять фізичною культурою сьогодні є досить важливим, визначено, що мотиви бувають досить різними і головне, що потрібно чітко дотримуватися їх співвідношення.
Опис: The qualification work reveals a topic related to cognitive interest, one of the important factors of learning and personality development. Under the influence of cognitive interest, cognition acquires personal meaning, has a beneficial effect on the spiritual potential of the student, brings him closer to the values ​​of the surrounding reality, increases activity and creates value orientations in the child. The purpose of the master's research is theoretical research and substantiation of the importance of stimulating students' interest in physical education in extracurricular activities. The object of the research is the peculiarities of stimulating students' interest in classes. The subject of the research is the specifics of stimulating students' interest in physical education classes in extracurricular activities. The work consists of three sections. The first section of the study revealed the general theoretical foundations of the organization of extracurricular activities in the educational process. The factors that determine the psychological features of stimulating students 'interest in classes in class and after school hours increase students' interest in physical culture and sports. The second section is devoted to an empirical study of the level of development of students' interest in physical education in extracurricular activities. Based on the diagnosis of students 'interest in extracurricular physical education and the introduction of pedagogical and methodological measures to increase students' interest in extracurricular physical education, quantitative and qualitative analysis of the data and the effectiveness of implemented activities. The third section reveals the methodological features of pedagogical stimulation of students' interest in physical education classes in extracurricular activities. Based on the experience of implementing the approach to increase motivation for physical education through a system of classroom and extracurricular activities, methodological recommendations are offered to teachers, instructors and coaches to stimulate students' interest in physical culture. Conducting classes in educational institutions taking into account the individual and personal needs of students and periodic analysis of their health, physical activity and desires will allow students to most effectively develop their physical capabilities and general health during the educational process, resulting in each student will its values ​​of sports culture are formed. Increasing the motivation to engage in physical culture today is very important, it is determined that the motives are quite different and most importantly, you need to strictly adhere to their relationship.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://hdl.handle.net/123456789/1804
Розташовується у зібраннях:014 Середня освіта: фізична культура

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
++МАГ_Царенко О.С.docСтимулювання інтересу школярів до занять фізичною культурою у позаурочний час536 kBMicrosoft WordПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.