Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://hdl.handle.net/123456789/1812
Назва: Формування професійної компетентності майбутніх учителів фізичної культури
Інші назви: Formation of professional competence of future teachers of physical culture
Автори: Кружкова, Ольга Іванівна
Kruzhkova, Olga
Ключові слова: професійна компетенція
вчитель фізичної культури
фізичне здоров’я
педагогічний процес
компетентнісний підхід
professional competence
physical education teacher
physical health
pedagogical process
competence approach
Дата публікації: 24-січ-2022
Бібліографічний опис: Кружкова О. І. Формування професійної компетентності майбутніх учителів фізичної культури : Кваліфікаційна робота здобувача освітнього ступеня магістр спеціальності: 014. Середня освіта, освітньої програми : Середня освіта : фізична культура /Кер. : д.п.н., проф. Максимчук Б. А. – Ізмаїл, 2022. – 114 с.
Короткий огляд (реферат): Кваліфікаційна робота присвячена важливому питанню, що стосується проблем формування професійної компетентності майбутніх вчителів фізичної культури. Актуальність дослідження визначається зростанням потреби у висококваліфікованих фахівцях, а в зв’язку з цим і необхідністю у вивченні особливостей готовності до професійної діяльності на заключному етапі навчання. Принципово нові вимоги до діяльності вищих навчальних закладів на сьогоднішній день дозволяють підготувати конкурентоспроможних фахівців для здійснення професійної діяльності. Мета дослідження – теоретично дослідити та обґрунтувати формування професійної компетентності майбутніх учителів фізичної культури. Об’єкт дослідження – особливості формування професійної компетентності майбутніх учителів. Предмет дослідження – формування професійної компетентності майбутніх учителів фізичної культури. Робота складається з трьох розділів. У першому розділі дослідження розкрито науково-теоретичні засади формування компетентності майбутнього фахівця з фізичної культури, чинники, фактори й принципи що ґрунтуються на поняттях «компетенція», «компетентність» та «професійна компетентність», та впливають на розвиток професійних якостей майбутніх вчителів фізичної культури. Другий розділ присвячено емпірично-практичному дослідженню сформованості професійної компетентності майбутніх вчителів фізичної культури на підставі впровадження комплексної програми. Проведенням формуючого етапу дослідження впроваджено експериментальну програму та визначено підвищення рівня професійної компетентності майбутніх учителів фізичної культури на кінцевому етапі експерименту. В третьому розділі запропоновано методичні засади застосування заходів формування професійної компетентності на засадах використання комплексного підходу до супроводу вчителів фізичної культури з метою корекції та підвищення професіоналізму. Важливими акцентами роботи є концепція формування професійної компетентності вчителів фізичної культури, що знаходиться в прямій залежності від основних компетенцій її структури. Професійне вдосконалення вчителя фізичної культури в умовах сучасного освітнього середовища неможливо без прагнення до особистісного розвитку, активного застосування інформаційних технологій в навчальному процесі, включенню в систему інноваційних підходів до освіти.
Опис: Qualification work is devoted to an important issue related to the problems of forming the professional competence of future physical education teachers. The relevance of the study is determined by the growing need for highly qualified specialists, and therefore the need to study the characteristics of readiness for professional activity at the final stage of training. Fundamentally new requirements for the activities of higher education institutions today allow to train competitive professionals to carry out professional activities. The purpose of the study is to theoretically investigate and substantiate the formation of professional competence of future physical education teachers. The object of research is the peculiarities of the formation of professional competence of future teachers. The subject of research is the formation of professional competence of future physical education teachers. The work consists of three sections. The first section of the study reveals the scientific and theoretical foundations of the competence of the future physical education specialist, factors, factors and principles based on the concepts of "competence", "competence" and "professional competence", and affect the development of professional qualities of future physical education teachers. The second section is devoted to the empirical and practical study of the formation of professional competence of future physical education teachers on the basis of the implementation of a comprehensive program. The formative stage of the research introduced an experimental program and determined the increase of the level of professional competence of future physical education teachers at the final stage of the experiment. The third section proposes methodological principles for the application of measures for the formation of professional competence based on the use of an integrated approach to the support of physical education teachers in order to correct and improve professionalism. Important accents of the work are the concept of formation of professional competence of physical education teachers, which is directly dependent on the main competencies of its structure. Professional development of a physical education teacher in the modern educational environment is impossible without the desire for personal development, active use of information technology in the educational process, inclusion in the system of innovative approaches to education.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://hdl.handle.net/123456789/1812
Розташовується у зібраннях:014 Середня освіта: фізична культура

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
++МАГ_Кружкова О.І.docФормування професійної компетентності майбутніх учителів фізичної культури664 kBMicrosoft WordПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.