Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://hdl.handle.net/123456789/1817
Назва: Соціально-адаптаційний підхід до фізичного виховання підлітків які мають відхилення в стані здоров’я
Інші назви: Social-adaptive approach to physical education of adolescents with disabilities
Автори: Побережець, Євген Євгенійович
Poporehets, Yevhen
Ключові слова: здоров’язбереження
діти з особливими потребами
фізичне виховання
фізичний розвиток
адаптаційний потенціал
health
children with special needs
physical education
physical development
adaptive potential
Дата публікації: 25-січ-2022
Бібліографічний опис: Побережець Є. Є. Соціально-адаптаційний підхід до фізичного виховання підлітків які мають відхилення в стані здоров’я : Кваліфікаційна робота здобувача освітнього ступеня магістр спеціальності: 014. Середня освіта, освітньої програми : Середня освіта : фізична культура /Кер. : канд. пед. наук, доц. Фурдуй С. Б. – Ізмаїл, 2022. – 82 с.
Короткий огляд (реферат): Кваліфікаційна робота розкриває найважливіші аспекти соціально-адаптаційного підходу у фізичному вихованні підлітків, що мають відхилення у здоров’ї. Сучасний стан як світового, так і українського суспільства нині характеризується зміною ставлення до осіб із обмеженими можливостями здоров’я та особливими освітніми потребами, висуваючи на перший план соціальну рівність і толерантне ставлення. Мета дослідження – теоретично дослідити та обґрунтувати соціально-адаптаційний підхід до фізичного виховання підлітків, які мають відхилення в стані здоров’я. Об’єкт дослідження – соціально-адаптаційний підхід до фізичного виховання. Предмет дослідження – соціально-адаптаційний підхід до фізичного виховання підлітків які мають відхилення в стані здоров’я. Робота складається з трьох розділів. У першому розділі, на підставі аналізу літературних джерел надана характеристика соціальної інтеграції дітей з особливими освітніми потребами засобами фізичної культури в умовах цифрового освітнього середовища. Акцентована увага на важливість організації позаурочної діяльності в процесі соціально-педагогічної адаптації підлітків з відхиленнями у стані здоров’я. У другому розділі практично досліджено соціально-адаптаційний підхід до фізичного виховання підлітків, які мають відхилення в стані здоров’я. Окреслено організаційно-педагогічні умови рухової активності осіб з обмеженими можливостями здоров’я, перспективи інклюзивної освіти та адаптивної фізичної культури. В третьому розділі на підставі застосування педагогічної моделі вдосконалення здоров’язберігаючого та адаптаційного потенціалу підлітків в освітньому просторі школи, запропоновано змістові орієнтири інклюзивних програм адаптивного фізичного виховання. Стан теоретико-методологічних та організаційно-педагогічних аспектів педагогічної моделі вдосконалення здоров’язберігаючого та адаптаційного потенціалу підлітків у загальноосвітньому просторі школи дозволяє визначити широкі можливості для застосування. Структурно-функціональна основа розробленої педагогічної моделі дозволяє оптимізувати процес розвитку особистості підлітків. Забезпечення суб’єктами освіти комплексу організаційно-педагогічних умов у процесі урочної, позаурочної та позашкільної діяльності актуалізує психолого-фізіологічні та соціально-педагогічні ресурси учнів, сприяє підвищенню пристосувальних можливостей та стресостійкості.
Опис: Qualification work reveals the most important aspects of the social-adaptive approach in the physical education of adolescents with disabilities. The current state of both world and Ukrainian society today is characterized by a change in attitudes towards people with disabilities and special educational needs, highlighting social equality and tolerance. The purpose of the study is to theoretically investigate and substantiate the social-adaptive approach to physical education of adolescents with disabilities. The object of research is a socially adaptive approach to physical education. The subject of the research is a socially adaptive approach to the physical education of adolescents with disabilities. The work consists of three sections. In the first section, based on the analysis of literature sources, a description of the social integration of children with special educational needs through physical education in a digital educational environment. Emphasis is placed on the importance of organizing extracurricular activities in the process of socio-pedagogical adaptation of adolescents with disabilities. The second section examines the social-adaptive approach to physical education of adolescents with disabilities. The organizational and pedagogical conditions of physical activity of people with disabilities, the prospects of inclusive education and adaptive physical culture are outlined. In the third section, based on the application of the pedagogical model of improving the health and adaptive potential of adolescents in the educational space of the school, the content guidelines of inclusive programs of adaptive physical education are proposed. The state of theoretical-methodological and organizational-pedagogical aspects of the pedagogical model of improving the health-preserving and adaptive potential of adolescents in the general educational space of the school allows to identify wide opportunities for application. The structural and functional basis of the developed pedagogical model allows to optimize the process of development of adolescents' personality. Providing educational entities with a set of organizational and pedagogical conditions in the process of classroom, extracurricular and extracurricular activities actualizes the psychological, physiological and socio-pedagogical resources of students, helps to improve adaptive capacity and stress.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://hdl.handle.net/123456789/1817
Розташовується у зібраннях:014 Середня освіта: фізична культура

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
+МАГ_Побережець_Є.Є.docСоціально-адаптаційний підхід до фізичного виховання підлітків які мають відхилення в стані здоров’я389 kBMicrosoft WordПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.