Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://hdl.handle.net/123456789/1887
Назва: Самоконтроль у системі самоорганізації особистості студента
Інші назви: Self-control in the personality self-organization system of student
Автори: Кримська, Катерина Вадимівна
Krymska, Kateryna
Ключові слова: особистість
самоконтроль
психологічні особливості самоконтролю
самоорганізація
навчальна діяльність студентів
профілактика
діагностика
психологічна корекція
personality
self-control
psychological features of self-control
self-organization
educational activity of students
prevention
diagnosis
psychological correction
Дата публікації: 24-січ-2023
Бібліографічний опис: Кримська К. В. Самоконтроль у системі самоорганізації особистості студента : Кваліфікаційна робота здобувача освітнього ступеня магістр спеціальності 053 Психологія. Освітньої програми : Психологія / Кер.: д. психол. н., проф. Велитченко Л.К. – Ізмаїл, 2023. – 103 с.
Короткий огляд (реферат): Кваліфікаційна робота складається зі вступу, трьох розділів, висновків, списку використаних джерел, додатків. Метою дослідження є визначення та дослідження психологічних особливостей самоконтролю в системі самоорганізації у студентів першокурсників. Об’єкт дослідження – система самоконтролю студентів. Предметом є самоконтроль студентів у складі самоорганізації. Дослідження було проведено із залученням студентів першого курсу на факультетах управління, адміністрування та інформаційної діяльності, іноземних мов та педагогічному факультеті Ізмаїльського державного гуманітарного університету. Основою розвитку самоконтролю у складі самоорганізації особистості студентів першого курсу є навчально-професійна діяльність, спрямована на оволодіння змістом навчальних предметів, що мають різну суб'єктну значущість, яка є його безпосередньою детермінантою у вигляді відповідних вправ до тренінгового навчання самоконтролю у складі самоорганізації особистості. Отримані результати теоретико-емпіричного дослідження проблеми самоконтролю наводять на думку про продовження необхідності більш докладного вивчення психічного образу навчально-професійної діяльності у студентів різних курсів, вбачаючи в такому образі ментальну модель навчально-професійної діяльності як передумову конструктивної саморегуляції та самоорганізації.
Опис: The qualification work consists of an introduction, three sections, conclusions, a list of used sources, and appendices. The purpose of the study: to determine and investigate the psychological features of self-control in the system of self-organization among first-year students. The object of the study is the system of self-control of students. The subject is self-control of students as part of self-organization. The study was conducted with the involvement of first-year students at the faculties of management, administration and information activities, foreign languages and the pedagogical faculty of the Izmail State Humanitarian University. The basis of the development of self-control as part of the self-organization of the personality of first-year students is the educational and professional activity aimed at mastering the content of educational subjects that have different subjective significance, which is its direct determinant in the form of appropriate exercises for the training of self-control as part of the self-organization of the personality. The obtained results of the theoretical-empirical study of the problem of self-control suggest the need to continue a more detailed study of the mental image of educational and professional activity among students of various courses, seeing in this image the mental model of educational and professional activity as a prerequisite for constructive self-regulation and self-organization.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://hdl.handle.net/123456789/1887
Розташовується у зібраннях:053 Психологія

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Кримська К.В.pdfСамоконтроль у системі самоорганізації особистості студента1.1 MBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.