Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://hdl.handle.net/123456789/1938
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorВисоченко, М. О.-
dc.contributor.authorVysochenko, М.-
dc.date.accessioned2023-06-30T09:38:20Z-
dc.date.available2023-06-30T09:38:20Z-
dc.date.issued2023-06-21-
dc.identifier.citationВисоченко М. О. Проблеми та специфіка жіночої освіти на українських землях у ХІХ-поч ХХ ст. : Кваліфікаційна робота здобувача освітнього ступеня бакалавр спеціальності 014 Середня освіта. Історія, освітньої програми Історія та археологія. Європейські студії / Кер.: д.іст.н., проф. Циганенко Л. Ф. – Ізмаїл, 2023. – 64 с.uk_UA
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/123456789/1938-
dc.descriptionThe thesis analyzes the development of the field of education in the Ukrainian lands in the 19th century – at the beginning of the 20th century, which took place under the influence of the ideology and government control of the Russian Empire. We observed that the beginning of the 19th century. is characterized by the emergence of a social need for the development of women's education regardless of social status. The conducted historical-pedagogical analysis of the development of education in southern Ukrainian lands made it possible to clarify the peculiarities and regional factors, to trace the role of universities in the 19th – early 20th centuries. in the formation of the female educational sphere. In the research, we found out that starting from the 20th century as a result of the reformation, there was an opportunity to improve the educational process, to put into practice the principle of the all-state educational process.uk_UA
dc.description.abstractУ кваліфікаційній роботі проаналізовано розвиток сфери освіти на українських землях у ХІХ ст. – на початку ХХ ст., який відбувався під впливом ідеології та урядовим контролем Російської імперії. Ми прослідкували, що початок ХІХ ст. характеризується виникненням суспільної потреби у розвитку жіночої освіти незалежно від соціального статусу. Проведений історико-педагогічний аналіз розвитку освіти на південноукраїнських землях дозволив з’ясувати особливості та регіональні фактори, прослідкувати роль університетів у XIX – початку XX ст. у формуванні жіночої освітньої сфери. У дослідженні ми з’ясували, що починаючи з ХХ ст. в результаті проведеного реформування, з'явилась можливість удосконалити навчально-виховний процес, втілити на практиці принцип всестанового освітнього процесу.uk_UA
dc.language.isootheruk_UA
dc.subjectреформаuk_UA
dc.subjectпедагогікаuk_UA
dc.subjectжіноча освітаuk_UA
dc.subjectучилищеuk_UA
dc.subjectгімназіяuk_UA
dc.subjectуніверситетuk_UA
dc.subjectreformuk_UA
dc.subjectpedagogyuk_UA
dc.subjectwomen's educationuk_UA
dc.subjectschooluk_UA
dc.subjectgymnasiumuk_UA
dc.subjectuniversityuk_UA
dc.titleПроблеми та специфіка жіночої освіти на українських землях у ХІХ-поч ХХ ст.uk_UA
dc.title.alternativeFormation and development of women's education in Ukrainian lands in the 19th and early 20th centuriesuk_UA
dc.typeThesisuk_UA
Розташовується у зібраннях:014 Середня освіта. Історія

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
кваліфікаційна робота Височенко .docxПроблеми та специфіка жіночої освіти на українських землях у ХІХ-поч ХХ ст.164.87 kBMicrosoft Word XMLПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.