Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
http://hdl.handle.net/123456789/1938
Повний запис метаданих
Поле DC | Значення | Мова |
---|---|---|
dc.contributor.author | Височенко, М. О. | - |
dc.contributor.author | Vysochenko, М. | - |
dc.date.accessioned | 2023-06-30T09:38:20Z | - |
dc.date.available | 2023-06-30T09:38:20Z | - |
dc.date.issued | 2023-06-21 | - |
dc.identifier.citation | Височенко М. О. Проблеми та специфіка жіночої освіти на українських землях у ХІХ-поч ХХ ст. : Кваліфікаційна робота здобувача освітнього ступеня бакалавр спеціальності 014 Середня освіта. Історія, освітньої програми Історія та археологія. Європейські студії / Кер.: д.іст.н., проф. Циганенко Л. Ф. – Ізмаїл, 2023. – 64 с. | uk_UA |
dc.identifier.uri | http://hdl.handle.net/123456789/1938 | - |
dc.description | The thesis analyzes the development of the field of education in the Ukrainian lands in the 19th century – at the beginning of the 20th century, which took place under the influence of the ideology and government control of the Russian Empire. We observed that the beginning of the 19th century. is characterized by the emergence of a social need for the development of women's education regardless of social status. The conducted historical-pedagogical analysis of the development of education in southern Ukrainian lands made it possible to clarify the peculiarities and regional factors, to trace the role of universities in the 19th – early 20th centuries. in the formation of the female educational sphere. In the research, we found out that starting from the 20th century as a result of the reformation, there was an opportunity to improve the educational process, to put into practice the principle of the all-state educational process. | uk_UA |
dc.description.abstract | У кваліфікаційній роботі проаналізовано розвиток сфери освіти на українських землях у ХІХ ст. – на початку ХХ ст., який відбувався під впливом ідеології та урядовим контролем Російської імперії. Ми прослідкували, що початок ХІХ ст. характеризується виникненням суспільної потреби у розвитку жіночої освіти незалежно від соціального статусу. Проведений історико-педагогічний аналіз розвитку освіти на південноукраїнських землях дозволив з’ясувати особливості та регіональні фактори, прослідкувати роль університетів у XIX – початку XX ст. у формуванні жіночої освітньої сфери. У дослідженні ми з’ясували, що починаючи з ХХ ст. в результаті проведеного реформування, з'явилась можливість удосконалити навчально-виховний процес, втілити на практиці принцип всестанового освітнього процесу. | uk_UA |
dc.language.iso | other | uk_UA |
dc.subject | реформа | uk_UA |
dc.subject | педагогіка | uk_UA |
dc.subject | жіноча освіта | uk_UA |
dc.subject | училище | uk_UA |
dc.subject | гімназія | uk_UA |
dc.subject | університет | uk_UA |
dc.subject | reform | uk_UA |
dc.subject | pedagogy | uk_UA |
dc.subject | women's education | uk_UA |
dc.subject | school | uk_UA |
dc.subject | gymnasium | uk_UA |
dc.subject | university | uk_UA |
dc.title | Проблеми та специфіка жіночої освіти на українських землях у ХІХ-поч ХХ ст. | uk_UA |
dc.title.alternative | Formation and development of women's education in Ukrainian lands in the 19th and early 20th centuries | uk_UA |
dc.type | Thesis | uk_UA |
Розташовується у зібраннях: | 014 Середня освіта. Історія |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
кваліфікаційна робота Височенко .docx | Проблеми та специфіка жіночої освіти на українських землях у ХІХ-поч ХХ ст. | 164.87 kB | Microsoft Word XML | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.