Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://hdl.handle.net/123456789/201
Назва: Лінгводидактична модель навчання учнів 5-7 класів самостійної роботи з розвитку орфографічної компетентності
Інші назви: Linguo-didactic pattern of teaching independent work to pupils of 5th -7th forms in order to develop their spelling competence
Автори: Глущук, С.В.
Glushchuk, S.V.
Ключові слова: лінгводидактична модель
самостійна робота
організація самостійної роботи
види самостійної роботи
педагогічні умови самостійної роботи
орфографічна компетентність
орфографічні вміння та навички
linguo-didactic model
independent work
the arrangement of independent work
kinds of independent work
pedagogical facilities for independent work
spelling competence
spelling skills
Дата публікації: 2015
Видавництво: Ізмаїл : РВВ ІДГУ
Бібліографічний опис: Глущук С.В. Лінгводидактична модель навчання учнів 5-7 класів самостійної роботи з розвитку орфографічної компетентності / С.В. Глущук // Науковий вісник Ізмаїльського державного гуманітарного університету : Педагогічні науки : Збірник наукових праць. – Ізмаїл : РВВ ІДГУ, 2015. – Вип. 33. – С. 43-47.
Серія/номер: Педагогічні науки;33
Короткий огляд (реферат): У статті представлено лінгводидактичну модель формування навичок самостійної роботи з удосконалення орфографічної компетентності учнів 5-7 класів, яка охоплює три взаємопов'язані та взаємозумовлені етапи: підготовчий, діяльнісно-корекційний, оцінно-контролюючий. Описано завдання та зміст роботи на кожному із означених етапів, репрезентовано науково обґрунтовану систему вправ для самостійної роботи з підвищення рівня орфографічної компетентності школярів, визначено педагогічні умови ефективної реалізації пропонованої моделі.
Опис: In the article it is presented the linguo-didactic model of forming the skills of pupils’ independent work in the 5th-7th forms in order to increase their spelling competence. This model includes three interdependent and interrelated stages: preparatory, action-correctional, evaluation-monitoring. The tasks and contents of work at each of the given stages are described in the article. It is presented a scientifically-grounded system of exercises for schoolchildren’s independent work, aimed to increase the level of their spelling competence. The pedagogical facilities for an efficient realization of the proposed model are defined.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://hdl.handle.net/123456789/201
Розташовується у зібраннях:Науковий вісник ІДГУ

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
11.pdf206.36 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.