Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
http://hdl.handle.net/123456789/201
Повний запис метаданих
Поле DC | Значення | Мова |
---|---|---|
dc.contributor.author | Глущук, С.В. | - |
dc.contributor.author | Glushchuk, S.V. | - |
dc.date.accessioned | 2018-04-18T11:38:23Z | - |
dc.date.available | 2018-04-18T11:38:23Z | - |
dc.date.issued | 2015 | - |
dc.identifier.citation | Глущук С.В. Лінгводидактична модель навчання учнів 5-7 класів самостійної роботи з розвитку орфографічної компетентності / С.В. Глущук // Науковий вісник Ізмаїльського державного гуманітарного університету : Педагогічні науки : Збірник наукових праць. – Ізмаїл : РВВ ІДГУ, 2015. – Вип. 33. – С. 43-47. | uk_UA |
dc.identifier.uri | http://hdl.handle.net/123456789/201 | - |
dc.description | In the article it is presented the linguo-didactic model of forming the skills of pupils’ independent work in the 5th-7th forms in order to increase their spelling competence. This model includes three interdependent and interrelated stages: preparatory, action-correctional, evaluation-monitoring. The tasks and contents of work at each of the given stages are described in the article. It is presented a scientifically-grounded system of exercises for schoolchildren’s independent work, aimed to increase the level of their spelling competence. The pedagogical facilities for an efficient realization of the proposed model are defined. | uk_UA |
dc.description.abstract | У статті представлено лінгводидактичну модель формування навичок самостійної роботи з удосконалення орфографічної компетентності учнів 5-7 класів, яка охоплює три взаємопов'язані та взаємозумовлені етапи: підготовчий, діяльнісно-корекційний, оцінно-контролюючий. Описано завдання та зміст роботи на кожному із означених етапів, репрезентовано науково обґрунтовану систему вправ для самостійної роботи з підвищення рівня орфографічної компетентності школярів, визначено педагогічні умови ефективної реалізації пропонованої моделі. | uk_UA |
dc.language.iso | other | uk_UA |
dc.publisher | Ізмаїл : РВВ ІДГУ | uk_UA |
dc.relation.ispartofseries | Педагогічні науки;33 | - |
dc.subject | лінгводидактична модель | uk_UA |
dc.subject | самостійна робота | uk_UA |
dc.subject | організація самостійної роботи | uk_UA |
dc.subject | види самостійної роботи | uk_UA |
dc.subject | педагогічні умови самостійної роботи | uk_UA |
dc.subject | орфографічна компетентність | uk_UA |
dc.subject | орфографічні вміння та навички | uk_UA |
dc.subject | linguo-didactic model | uk_UA |
dc.subject | independent work | uk_UA |
dc.subject | the arrangement of independent work | uk_UA |
dc.subject | kinds of independent work | uk_UA |
dc.subject | pedagogical facilities for independent work | uk_UA |
dc.subject | spelling competence | uk_UA |
dc.subject | spelling skills | uk_UA |
dc.title | Лінгводидактична модель навчання учнів 5-7 класів самостійної роботи з розвитку орфографічної компетентності | uk_UA |
dc.title.alternative | Linguo-didactic pattern of teaching independent work to pupils of 5th -7th forms in order to develop their spelling competence | uk_UA |
dc.type | Article | uk_UA |
Розташовується у зібраннях: | Науковий вісник ІДГУ |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
11.pdf | 206.36 kB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.