Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://hdl.handle.net/123456789/201
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorГлущук, С.В.-
dc.contributor.authorGlushchuk, S.V.-
dc.date.accessioned2018-04-18T11:38:23Z-
dc.date.available2018-04-18T11:38:23Z-
dc.date.issued2015-
dc.identifier.citationГлущук С.В. Лінгводидактична модель навчання учнів 5-7 класів самостійної роботи з розвитку орфографічної компетентності / С.В. Глущук // Науковий вісник Ізмаїльського державного гуманітарного університету : Педагогічні науки : Збірник наукових праць. – Ізмаїл : РВВ ІДГУ, 2015. – Вип. 33. – С. 43-47.uk_UA
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/123456789/201-
dc.descriptionIn the article it is presented the linguo-didactic model of forming the skills of pupils’ independent work in the 5th-7th forms in order to increase their spelling competence. This model includes three interdependent and interrelated stages: preparatory, action-correctional, evaluation-monitoring. The tasks and contents of work at each of the given stages are described in the article. It is presented a scientifically-grounded system of exercises for schoolchildren’s independent work, aimed to increase the level of their spelling competence. The pedagogical facilities for an efficient realization of the proposed model are defined.uk_UA
dc.description.abstractУ статті представлено лінгводидактичну модель формування навичок самостійної роботи з удосконалення орфографічної компетентності учнів 5-7 класів, яка охоплює три взаємопов'язані та взаємозумовлені етапи: підготовчий, діяльнісно-корекційний, оцінно-контролюючий. Описано завдання та зміст роботи на кожному із означених етапів, репрезентовано науково обґрунтовану систему вправ для самостійної роботи з підвищення рівня орфографічної компетентності школярів, визначено педагогічні умови ефективної реалізації пропонованої моделі.uk_UA
dc.language.isootheruk_UA
dc.publisherІзмаїл : РВВ ІДГУuk_UA
dc.relation.ispartofseriesПедагогічні науки;33-
dc.subjectлінгводидактична модельuk_UA
dc.subjectсамостійна роботаuk_UA
dc.subjectорганізація самостійної роботиuk_UA
dc.subjectвиди самостійної роботиuk_UA
dc.subjectпедагогічні умови самостійної роботиuk_UA
dc.subjectорфографічна компетентністьuk_UA
dc.subjectорфографічні вміння та навичкиuk_UA
dc.subjectlinguo-didactic modeluk_UA
dc.subjectindependent workuk_UA
dc.subjectthe arrangement of independent workuk_UA
dc.subjectkinds of independent workuk_UA
dc.subjectpedagogical facilities for independent workuk_UA
dc.subjectspelling competenceuk_UA
dc.subjectspelling skillsuk_UA
dc.titleЛінгводидактична модель навчання учнів 5-7 класів самостійної роботи з розвитку орфографічної компетентностіuk_UA
dc.title.alternativeLinguo-didactic pattern of teaching independent work to pupils of 5th -7th forms in order to develop their spelling competenceuk_UA
dc.typeArticleuk_UA
Розташовується у зібраннях:Науковий вісник ІДГУ

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
11.pdf206.36 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.