Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
http://hdl.handle.net/123456789/201
Назва: | Лінгводидактична модель навчання учнів 5-7 класів самостійної роботи з розвитку орфографічної компетентності |
Інші назви: | Linguo-didactic pattern of teaching independent work to pupils of 5th -7th forms in order to develop their spelling competence |
Автори: | Глущук, С.В. Glushchuk, S.V. |
Ключові слова: | лінгводидактична модель самостійна робота організація самостійної роботи види самостійної роботи педагогічні умови самостійної роботи орфографічна компетентність орфографічні вміння та навички linguo-didactic model independent work the arrangement of independent work kinds of independent work pedagogical facilities for independent work spelling competence spelling skills |
Дата публікації: | 2015 |
Видавництво: | Ізмаїл : РВВ ІДГУ |
Бібліографічний опис: | Глущук С.В. Лінгводидактична модель навчання учнів 5-7 класів самостійної роботи з розвитку орфографічної компетентності / С.В. Глущук // Науковий вісник Ізмаїльського державного гуманітарного університету : Педагогічні науки : Збірник наукових праць. – Ізмаїл : РВВ ІДГУ, 2015. – Вип. 33. – С. 43-47. |
Серія/номер: | Педагогічні науки;33 |
Короткий огляд (реферат): | У статті представлено лінгводидактичну модель формування навичок самостійної роботи з удосконалення орфографічної компетентності учнів 5-7 класів, яка охоплює три взаємопов'язані та взаємозумовлені етапи: підготовчий, діяльнісно-корекційний, оцінно-контролюючий. Описано завдання та зміст роботи на кожному із означених етапів, репрезентовано науково обґрунтовану систему вправ для самостійної роботи з підвищення рівня орфографічної компетентності школярів, визначено педагогічні умови ефективної реалізації пропонованої моделі. |
Опис: | In the article it is presented the linguo-didactic model of forming the skills of pupils’ independent work in the 5th-7th forms in order to increase their spelling competence. This model includes three interdependent and interrelated stages: preparatory, action-correctional, evaluation-monitoring. The tasks and contents of work at each of the given stages are described in the article. It is presented a scientifically-grounded system of exercises for schoolchildren’s independent work, aimed to increase the level of their spelling competence. The pedagogical facilities for an efficient realization of the proposed model are defined. |
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): | http://hdl.handle.net/123456789/201 |
Розташовується у зібраннях: | Науковий вісник ІДГУ |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
11.pdf | 206.36 kB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.