Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://hdl.handle.net/123456789/2071
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorСтойкова, В. П.-
dc.contributor.authorКічук, Н. В.-
dc.contributor.authorЛєсіна, Т. М.-
dc.contributor.authorКічук, А. В.-
dc.contributor.authorІванова, Д. Г.-
dc.contributor.authorЗвєкова, В. К.-
dc.contributor.authorШевчук, А. С.-
dc.contributor.authorБухнієва, О. А.-
dc.contributor.authorСараєва, І. В.-
dc.contributor.authorСич, Ю. І.-
dc.contributor.authorЗвєкова, С. М.-
dc.date.accessioned2024-06-04T12:39:28Z-
dc.date.available2024-06-04T12:39:28Z-
dc.date.issued2023-
dc.identifier.citationТериторія інклюзії дошкільної та початкової освіти : методичний посібник для батьків, педагогічних працівників та фахівців соціально-психологічної сфери супроводу дітей дошкільного та молодшого шкільного віку в інклюзивному середовищі / В. П. Стойкова, Н. В. Кічук, Т. М. Лєсіна, А. В. Кічук, Д. Г. Іванова, В. К. Звєкова, А. С. Шевчук, О. А. Бухнієва, І. В. Сараєва, Ю. І. Сич, С. М. Звєкова. – Ізмаїл: РВВ ІДГУ, 2023. – 208 с.uk_UA
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/123456789/2071-
dc.description.abstractМетодичний посібник «Теорія інклюзії дошкільної та початкової освіти» підготований до друку в рамках проєкту «Реабілітація дітей та молоді з особливими освітніми потребами: організація реабілітаційного центру при педагогічному факультеті Ізмаїльського державного гуманітарного університету (Одеська область, Україна)». Головною метою проєкту є надання дітям з особливими освітніми потребами півдня Одеської області можливості всебічного розвитку та активного соціального життя і інтеграції до суспільства через створення Центру комплексної реабілітації у місті Ізмаїл (далі Центр) на базі педагогічного факультету Ізмаїльського державного гуманітарного університету. Функціями Центру є проведення комплексу заходів щодо ранньої соціальної, психологічної, психолого-педагогічної реабілітації; проведення комплексної онлайн та офлайн психологопедагогічної оцінки розвитку дітей з особливими освітніми потребами, надання їм психолого-педагогічних послуг та забезпечення їх системним кваліфікованим супроводом; підготовка батьків або законних представників осіб до продовження (у разі потреби) реабілітаційних заходів поза Центром. У цьому посібнику представлені науково-методичні орієнтири розвитку дошкільної та початкової освіти, методичні рекомендації педагогічним працівникам, фахівцям соціально-психологічної сфери, батькам щодо супроводу дітей дошкільного та молодшого шкільного віку в інклюзивному середовищі. Проєкт «Реабілітація дітей та молоді з особливими освітніми потребами: організація реабілітаційного центру при педагогічному факультеті Ізмаїльського державного гуманітарного університету (Одеська область, Україна)» виконується Благодійним фондом «Агенція розвитку та інвестицій південного регіону» у партнерстві з ChildFund Deutschland (Німеччина) за фінансової підтримки BadenWürttemberg Stiftung у рамках програми фінансування Perspektive Donau. Партнером проєкту в Україні є Ізмаїльський державний гуманітарний університет. 6 ChildFund Deutschland e. V. – це організація із захисту дітей, яка працює над покращенням майбутніх можливостей потребуючих допомоги дітей, їхніх сімей та всього оточення в міжнародному масштабі з 1978 року. Організація ініціює та підтримує проєкти співробітництва в галузі розвитку, тимчасову та гуманітарну допомогу в понад 30 країнах. ChildFund Deutschland e.V. є членом ChildFund Alliance, міжнародної мережі з 11 організацій захисту дітей, а також Асоціації німецьких неурядових організацій розвитку та гуманітарної допомоги (VENRO). Починаючи з 1995 року, Німецький Центральний Інститут Соціальних Питань (DZI) безперервно нагороджує організацію захисту дітей Знаком пожертвувань. Проєкти допомоги та розвитку ChildFund Deutschland e.V. в основному фінансуються за рахунок приватних пожертвувань та спонсорства. Проте серед спонсорів також є державні донори, такі як Міністерство закордонних справ Німеччини, Федеральне міністерство економічного співробітництва та розвитку Німеччини чи ЄС, а також німецькі та європейські фонди. Матеріал відображає позицію авторів і не обов’язково відображає позицію ChildFund Deutschland (Німеччина) та Baden-Württemberg Stiftung.uk_UA
dc.language.isootheruk_UA
dc.publisherІзмаїльський державний гуманітарний університет, 2023uk_UA
dc.titleТериторія інклюзії дошкільної та початкової освітиuk_UA
dc.typeThesisuk_UA
Розташовується у зібраннях:Навчально-методичні посібники

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Територія інклюзії 26.01.2024.pdfТериторія інклюзії дошкільної та початкової освіти4.16 MBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.