Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
http://hdl.handle.net/123456789/2071
Назва: | Територія інклюзії дошкільної та початкової освіти |
Автори: | Стойкова, В. П. Кічук, Н. В. Лєсіна, Т. М. Кічук, А. В. Іванова, Д. Г. Звєкова, В. К. Шевчук, А. С. Бухнієва, О. А. Сараєва, І. В. Сич, Ю. І. Звєкова, С. М. |
Дата публікації: | 2023 |
Видавництво: | Ізмаїльський державний гуманітарний університет, 2023 |
Бібліографічний опис: | Територія інклюзії дошкільної та початкової освіти : методичний посібник для батьків, педагогічних працівників та фахівців соціально-психологічної сфери супроводу дітей дошкільного та молодшого шкільного віку в інклюзивному середовищі / В. П. Стойкова, Н. В. Кічук, Т. М. Лєсіна, А. В. Кічук, Д. Г. Іванова, В. К. Звєкова, А. С. Шевчук, О. А. Бухнієва, І. В. Сараєва, Ю. І. Сич, С. М. Звєкова. – Ізмаїл: РВВ ІДГУ, 2023. – 208 с. |
Короткий огляд (реферат): | Методичний посібник «Теорія інклюзії дошкільної та початкової освіти» підготований до друку в рамках проєкту «Реабілітація дітей та молоді з особливими освітніми потребами: організація реабілітаційного центру при педагогічному факультеті Ізмаїльського державного гуманітарного університету (Одеська область, Україна)». Головною метою проєкту є надання дітям з особливими освітніми потребами півдня Одеської області можливості всебічного розвитку та активного соціального життя і інтеграції до суспільства через створення Центру комплексної реабілітації у місті Ізмаїл (далі Центр) на базі педагогічного факультету Ізмаїльського державного гуманітарного університету. Функціями Центру є проведення комплексу заходів щодо ранньої соціальної, психологічної, психолого-педагогічної реабілітації; проведення комплексної онлайн та офлайн психологопедагогічної оцінки розвитку дітей з особливими освітніми потребами, надання їм психолого-педагогічних послуг та забезпечення їх системним кваліфікованим супроводом; підготовка батьків або законних представників осіб до продовження (у разі потреби) реабілітаційних заходів поза Центром. У цьому посібнику представлені науково-методичні орієнтири розвитку дошкільної та початкової освіти, методичні рекомендації педагогічним працівникам, фахівцям соціально-психологічної сфери, батькам щодо супроводу дітей дошкільного та молодшого шкільного віку в інклюзивному середовищі. Проєкт «Реабілітація дітей та молоді з особливими освітніми потребами: організація реабілітаційного центру при педагогічному факультеті Ізмаїльського державного гуманітарного університету (Одеська область, Україна)» виконується Благодійним фондом «Агенція розвитку та інвестицій південного регіону» у партнерстві з ChildFund Deutschland (Німеччина) за фінансової підтримки BadenWürttemberg Stiftung у рамках програми фінансування Perspektive Donau. Партнером проєкту в Україні є Ізмаїльський державний гуманітарний університет. 6 ChildFund Deutschland e. V. – це організація із захисту дітей, яка працює над покращенням майбутніх можливостей потребуючих допомоги дітей, їхніх сімей та всього оточення в міжнародному масштабі з 1978 року. Організація ініціює та підтримує проєкти співробітництва в галузі розвитку, тимчасову та гуманітарну допомогу в понад 30 країнах. ChildFund Deutschland e.V. є членом ChildFund Alliance, міжнародної мережі з 11 організацій захисту дітей, а також Асоціації німецьких неурядових організацій розвитку та гуманітарної допомоги (VENRO). Починаючи з 1995 року, Німецький Центральний Інститут Соціальних Питань (DZI) безперервно нагороджує організацію захисту дітей Знаком пожертвувань. Проєкти допомоги та розвитку ChildFund Deutschland e.V. в основному фінансуються за рахунок приватних пожертвувань та спонсорства. Проте серед спонсорів також є державні донори, такі як Міністерство закордонних справ Німеччини, Федеральне міністерство економічного співробітництва та розвитку Німеччини чи ЄС, а також німецькі та європейські фонди. Матеріал відображає позицію авторів і не обов’язково відображає позицію ChildFund Deutschland (Німеччина) та Baden-Württemberg Stiftung. |
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): | http://hdl.handle.net/123456789/2071 |
Розташовується у зібраннях: | Навчально-методичні посібники |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
Територія інклюзії 26.01.2024.pdf | Територія інклюзії дошкільної та початкової освіти | 4.16 MB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.