Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
http://hdl.handle.net/123456789/2180
Назва: | Діагностика якості освіти за допомогою ITтехнологій |
Автори: | Гарчева, А.В. |
Ключові слова: | IT-технології аналіз процес управління діагностика якості освіти удосконалення діагностики |
Дата публікації: | 25-січ-2024 |
Бібліографічний опис: | Гарчева А.В. Діагностика якості освіти за допомогою ITтехнологій : Кваліфікаційна робота здобувача освітнього ступеня магістр спеціальності 073 Менеджмент, освітньої програми : Менеджмент. Управління закладом освіти / Кер.: к.пед.н., доц. Мізюк В. А. – Ізмаїл, 2024. –68с. |
Короткий огляд (реферат): | Пріоритетним завданням розвитку української освіти є досягнення його якості та ефективності за рахунок оновлення змісту, підвищення рівня реалізації сучасних інноваційних технологій. Мета дослідження – теоретичне обґрунтування та практичне оцінювання ефективності процесу управління якістю загальної освіти на основі використання сучасних інформаційних технологій. Методи дослідження: теоретичні методи: аналіз, синтез, узагальнення наукових знань про ІТ-технології; їх застосування в управлінській діяльності керівника, практичні методи: педагогічне спостереження, інтерв’ювання, анкетування, методи обробки та інтерпретації даних. Об’єкт дослідження: процес управління якістю освітньої діяльності закладу загальної середньої освіти. Предмет дослідження: організаційно-педагогічні і ресурси управління якістю освіти в процесі використання ІТ- технологій. Практичне значення одержаних результатів полягає у тому, що теоретичні положення нами доведені до рівня практичних шляхів удосконалення сучасних підходів до діагностики якості освіти за допомогою IT-технологій в ОЗ “Шабівський ЗЗСО I-III ст.” У першому розділі визначено теоретичні основи діагностики якості освітньої діяльності закладу загальної середньої освіти; методичний інструментарій діагностики якості освітньої діяльності; різновиди ІТтехнологій для діагностики якості освітньої діяльності закладу загальної середньої освіти. У другому розділі здійснено аналіз рівня забезпечення якості освітньої діяльності в ОЗ “Шабівський ЗЗСО I-III ст.”. На основі аналізу рівня забезпечення якості освітньої діяльності були розроблені заходи щодо підвищення якості освітньої діяльності та проаналізовано засідання педагогічних рад. У третьому розділі роботи представлено удосконалення діагностики якості освітньої діяльності ОЗ “Шабівський ЗЗСО I-III ст.” за допомогою ITтехнологій. Автором встановлено за допомогою онлайн опитування наявність системи інформаційного забезпечення якості освіти інноваційною діяльністю педагогів ЗЗСО, задоволеність керівників змістом зовнішньої і внутрішньої інформації, достатність її для реалізації управлінських функцій. Експеримент підтвердив ефективність запропонованих магістранткою шляхів удосконалення діагностики якості освіти в ОЗ “Шабівський ЗЗСО I-III ст.”, вказуючи на переваги впровадження IT-технологій для підвищення якості та ефективності управління освітнім процесом. Таким чином, мета роботи досягнута, завдання виконані, запропоновані заходи розглянуті адміністрацією школи, що доводить ефективність експериментальної роботи. Кваліфікаційна робота складається із трьох розділів та висновків до них, загальних висновків, списку використаних джерел і літератури із 55 найменувань. Зміст роботи викладений на 70 сторінках, з них основного тексту – 60 сторінок. Робота містить 2 додатку, 9 таблиць і 6 рисунків. |
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): | http://hdl.handle.net/123456789/2180 |
Розташовується у зібраннях: | 073 Менеджмент |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
Гарчева_диплом.pdf | Діагностика якості освіти за допомогою ITтехнологій | 1.64 MB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.