Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://hdl.handle.net/123456789/2187
Назва: Наукові підходи до визначення педагогічних умов формування в майбутніх бакалаврів філології компетентності міжкультурної взаємодії
Автори: Ситнікова, О.
Дата публікації: 2023
Бібліографічний опис: Ситнікова О. Наукові підходи до визначення педагогічних умов формування в майбутніх бакалаврів філології компетентності міжкультурної взаємодії / О. Ситнікова // Вища освіта у міждисциплінарному вимірі: від традицій до інновацій. Збірник наукових праць за матеріалами III Міжвузівської науково-практичної конференції. – Ізмаїл: РВВ ІДГУ, 2023. – С. 83-86.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://hdl.handle.net/123456789/2187
Розташовується у зібраннях:Наукові статті

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Ситнікова_Ізмаїл_2023_Наукові_підходи_до_визначення_педагогічних.pdfНаукові підходи до визначення педагогічних умов формування в майбутніх бакалаврів філології компетентності міжкультурної взаємодії1.4 MBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.