Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
http://hdl.handle.net/123456789/2251
Назва: | Гейміфікація в історичній освіті |
Інші назви: | Gamification in historical education |
Автори: | Чемерисов, Олександр Валерійович Chemerysov, Oleksandr |
Ключові слова: | гейміфікація відеоігри ігрове навчання історична освіта ігрові механіки національно-патріотичне виховання інновації настільні ігри цифрові засоби навчання VR та AR технології |
Дата публікації: | 25-гру-2024 |
Бібліографічний опис: | Чемерисов О. В. Гейміфікація в історичній освіті : Кваліфікаційна робота здобувача освітнього ступеня магістр спеціальності 014.03 Середня освіта (історія). Освітньої програми : Середня освіта: історія. Громадянська освіта і національно-патріотичне виховання / Кер. : канд. іст. н., доц. Гончарова Н.О. – Ізмаїл, 2024. – 71 с. |
Короткий огляд (реферат): | Анотація. У кваліфікаційній роботі розглядаються методичні особливості використання напряму гейміфікації та ігрового навчання в шкільній історичній освіті. Здійснено спробу переосмислення впровадження досвіду гейміфікації та ігрового навчання на уроках історії шляхом дослідження історіографії, ефективності зарубіжних та вітчизняних методик викладання. Проаналізовано основні переваги та недоліки впровадження гейміфікації та відеоігор в історичній освіті, надано практичні рекомендації успішної інтеграції ігрових механік до уроків історії в старшій школі. Розглядаючи інновації в освіті, були знайдені технології, які забезпечують якісне впровадження ігрового навчання, а також сформовано прогноз їх подальшого розвитку в Україні. Були проведені власні дослідження, результатом яких стало введення нової ігрової механіки лутбоксів, і запропоновано перелік відеоігор, які забезпечують реалізацію національно-патріотичного виховання на уроках історії. Головними перевагами роботи є: ґрунтовний аналіз можливостей відеоігор; нові ідеї покращення уроків історії; механізми вирішення проблем впровадження інновацій в шкільній освіті. |
Опис: | Annotation. The qualification work examines the methodological features of using the direction of gamification and game learning in school history education. An attempt is made to rethink the implementation of the experience of gamification and game learning in history lessons by studying historiography, the effectiveness of foreign and domestic teaching methods. The main advantages and disadvantages of implementing gamification and video games in historical education are analyzed, practical recommendations for the successful integration of game mechanics into history lessons in high school are provided. Considering innovations in education, technologies were found that ensure the high-quality implementation of game learning, and a forecast of their further development in Ukraine is also formed. Own research was conducted, which resulted in the introduction of new game mechanics of loot boxes, and a list of video games that ensure the implementation of national-patriotic education in history lessons was proposed. The main advantages of the work are: a thorough analysis of the possibilities of video games; new ideas for improving history lessons; mechanisms for solving the problems of introducing innovations in school education. |
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): | http://hdl.handle.net/123456789/2251 |
Розташовується у зібраннях: | 014 Середня освіта. Історія |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
Магістерська Чемерисов О..pdf | Гейміфікація в історичній освіті | 1.61 MB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.